Monday, April 26, 2010

Kingdom of the Wind 바람의 나라

Kingdom of the Wind 바람의 나라

Screen Format...: Anamorphic Widescreen 1.85:1, NTSC.
AUDiO TYPE......: Korean 2.0
SUBTiTLE........: Romaniansholva - subtitrari-noi.ro
GENRE...........: Historical/Drama/Romance/Fantasy


PLOT :
-------
RO: “Kingdom of the Winds” prezinta o poveste oarecum legata cronologic de cea din “Jumong”.
Mai exact, este vorba de viata nepotului lui Jumong, Moo Hyul, care mai tarziu va deveni Daemusin.
In rolul principal este distribuit Song Il Kook, acelasi care l-a portretizat pe Jumong in urma cu 2 ani.
Song Il Kook il interpreteaza, de data aceasta, pe Moo Hyul (Muhyul), nepotul regelui Jumong, care va deveni cel de-al treilea rege al Goguryeo.”

AICI VETI GASI TOATE EPISOADELE
Kingdom.of.the.Wind.E05.KOR.080910.HDTV.XviD-Ental.part1.rar

33 comments:

kimi said...

eu debia astept sa treaca tezele ca sa ma uit si eu linistita la el :)

Korean Drama said...

@kimi: Atunci bafta la teze :)

cerasela said...

buna
super film, mai am de vazut 3 episoade din el.
cui i-a placut jumong sigur o sa-i placa si acesta.

Korean Drama said...

@cerasela: Am stiut ca o sa va placa :D

kimi said...

cerasela..da tu deja l-ai vazut ??? LOL ... da' eu abia acum am observat ca tu nu l-ai postat inca :))

kimi said...

apropo cred ca trebuie pusa alta imagine ...
http://farm4.static.flickr.com/3055/2956000315_7435c9bcc7.jpg asta e doar o sugestie... dar poti gasi altele mai frumoase

Korean Drama said...

@kimi: Ms ms. parca totusi arata mai bine asa :) Ms inca o data...

kimi said...

nu ai pt ce doar am vazut ca nu se potrivea imaginea si ti-am zis ... :) deci ? cand incepi sa-l postezi ;;)

Korean Drama said...

@kimi: Sa postez ce?

cerasela said...

este super filmul.
marian, dar de Emperor of the sea ce zici?
Eu am gasit subtritrarea, mai caut si filmul.
multumesc pentru munca depusa

Korean Drama said...

@cerasela: Deocamdata sa il gat de urcat asta. Am ajuns la ep 26. Deci mai am si eo 10......desi daca erau mai multe era mai fain, deoarece era mai detaliat. Dar ma incanta la nesfarsit aceste filme..:-p

Anonymous said...

M-am tot invirtit in jurul cozii , dar nu am vazut unde e postat !!! Si vad ca nu sint unicul caz. Mai sint ca mine . Nu m-am prins !

Korean Drama said...

@Anonymous: Sa stii ca intradevar sunt frumoase melodiile. Deja le-am urcat si incerc sa le fac is pentru YT.

kimi said...

sa postezi link-ul de download pt episoade ca eu nu gasesc nici unul ... dar oricum eu il am deja

Korean Drama said...

@kimi: Doamneeee...Cum am putut uita ce era mai important :))
Ms fain ca m-ai anuntat. Aku il pun :-p

Anonymous said...

Asa da ! Multumesc mult !

cerasela said...

buna
am Emperor of the sea , dar din 51 de episode nu am subtitrarea in romana decat pana la ep 35, dupa ce termin de tradus ca o am in engleza poate il urcam si pe acesta.

Korean Drama said...

@cerasela: Ok.. Si eu acu il down sa vad ce e cu el. Si mi se pare fain. Dar pana il gat de vazut "kingdom-of-wind" sper sa apara si restul sub de la "Emperor of the sea".

Giia♥ said...

am gasit iljimae simplu dar imi trebuie subtrtrarile in romana poti sa le cauti te rog!!!!!

AVC said...

Am ajuns la episodul 14, e foarte bun serialul, mai ales pentru felul in care este surprinsa evolutia psihologica a unor personaje. Anca

Korean Drama said...

@AVC: Este foarte bun serialul. Adevarul, ca nu am auzit pe cineva pana acuma sa zica ca ceea ce am pus pe blog nu merita vazut. Conform statisticilor, download-ari sunt, dar nu neaparat conform statisticilor, iti spun ca orice film ce il urc merita vazut deoarece fiecare are o poveste aparte. :-p

Anonymous said...

Buna! Am vazut Jumong, am vazut Kingdom of the Winds (le-am urmarit pe amandoua cu sufletul la gura!), dar nu gasesc nicaieri partea a treia a trilogiei, Ja Myung Go (sau Princess Ja myung Go). Nu o gasesti undeva, sa o urci pe blog? Sau poate se numeste altfel si nu stiu eu?
Felicitari pentru blogul tau, pe care pui doar filme de calitate!

Korean Drama said...

@Anonymous: Deocamdata il am in lista mea de filme pe care vreau sa il urc/vad. Dar din pacate nu am gasitfoarte multe despre el. O sa il caut, eventual macar cu sub in eng sper sa il gasesc.

Anonymous said...

Si melodiile unde sunt?

Dana said...

Bine ca, comentariile recente sunt la final; pe alea vechi le vedem la inceput..off

Unde sunt melodiile postate? stie cineva?

Korean Drama said...

@Dana: Melodiile sunt aici: http://hotfile.com/list/430450/d3afb9d
Trebuia sa cautati la Soundtrack

Paola said...

Iti multumesc Marian pentru filmele acestea deosebit de frumoase. Mi-a placut Jumong atat de mult incat nu am mai avut rabdare cu tv si l-am vazut de la tine. Imi place la fel de mult si Kingdom of the winds. Abia astept sa vad si ultimile episoade.

Anonymous said...

nu pot dezarhiva ep 8 ..imi spune ca partea a 3 -a are o problema....poti verifica, te rog?

Korean Drama said...

@Anonymous: Ma uit sa vad, dar in cazu asta cred ca o sa sterg tot episodul 8 si il urc din nou ca sa nu mai fie probleme pe viitor cu el.

Anonymous said...

Salut,daca sar putea sa le pui si cele de pe TVR1 ar fi super:D,Mersi Anticipat

Korean Drama said...

@Anonymous: Salutare. Chiar in momentul acesta le urc. Desi cred ca am pierdut vreo 3-4 min dar nu cred ca e problema deoarece exista aici complet :D

Anonymous said...

Eu nu gasesk ep 1 de pe TVR1 aici napare,spunemi unde e daca lai pus... ms anticipat

Anonymous said...

gata lam gasit multumesc mult