Tuesday, November 22, 2011

Legendele Palatului: Regele Geunchogo

Legendele Palatului: Regele Geunchogo



Uploaded with ImageShack.us

Această dramă istorică este povestea regelui Geunchogo, regele războinic al regatului Baekje. Sub conducerea sa , regatul a avut parte de zile glorioase, cuceriri militare ce controlaseră mare parte din peninsula coreeană lucru care a îmbunăţit puterea politică ce atinsese cel mai înalt nivel din istoria regatului Baekje.

Ce ştiţi despre regele Geunchogo? Oameni care au urcat muntele Baekdu spun că se simt supăraţi. Muntele sacru al poporului coreean este împărţit în două: o parte numit muntele Jangbaek aparţine Chinei. Scrierile istorice ale Chinei, arată acest lucru, nu este ceva inedit. Istoria aşa cum este înregistrată de chinezi este eronată din perspectiva câştigătorului iar Coreea a fost o victimă a tiraniei timp de 1.500 de ani.continuare


AICI VETI GASI SERIALUL
AICI VETI GASI OST-ul (soundtrack)

16 comments:

Anonymous said...

nea mariane pune le si tu la o anumita ora sa le poata vedea toata lumea si cei care pleaca la sch 2 mersi

Korean Drama said...

@Anonymous: Am inteles. O sa fac tot posibilul.

Anonymous said...

marian lipsesc ep 45 46 daca le poti pune .iti multumesc mult de tot

Gong Gil said...

Craciun Fericit! :)

Anonymous said...

ep 49 50 mersi si la multi ani

Anonymous said...

te rog frumos ep 55 56 si la multi ani

Korean Drama said...

@Anonymous: Il urc imediat ca nu stiu ce probleme au cei de la hotfile de nu merge prin FTP. dar o sa il urc imediat.

Anonymous said...

ep 59 60 mersi ptr tot ce faci

Anonymous said...

ep 59, 60 nu le ai?

Korean Drama said...

@Anonymous: Sincer habar nu am ce sa intamplat deoarece eu le-am urcat. LEmai urc inca o data

Anonymous said...

marian vezi daca sa intimplat ceva nu apar toate ep vezi sa fie aproape de tvr1 mersi

Korean Drama said...

@Anonymous: Acum 10 min am vazut si eu si le urc imediat din nou ca nu stiu ce sa intamplat.

Anonymous said...

marian daca nu merge hotfille poate gasesti altul care merge ep 85 86.mersi

Anonymous said...

pune si tu ep 95 si 96 pls

Anonymous said...

pune si tu ep 99 si 100 plzz

Anonymous said...

pentru toti fani koorei idul meu de mess este jasonvoorhees.tavi12