Thursday, July 1, 2010

Parallel Life - Pyeonghaeng Yiron - 평행이론

Parallel Life - Pyeonghaeng Yiron - 평행이론



Country: South Korea
Production Company: CJ Entertainment/ Dasepo Club
Genre: Mystery/ Thriller
Length: 110 mins
Date of release: 18th February, 2010
SUBTiTLE...: Romanianwww.asiacinefil.com

Synopsis:
EN"
Kim Seok-Hyeon (Ji Jin-Hee) becomes Korea’s youngest appointed criminal court judge at the age of 36. He's famous for his rational rulings. Kim Seok-Hyeon also has a beautiful wife (Yun Se-Ah) and a daughter..."
Parallel Life

AICI ESTE FILMUL

17 comments:

Anonymous said...

Scuza-ma nu am vazut mailul la timp, m-am luat cu fiertul de gemuri.

Korean Drama said...

@mirabel: Ohoho, facem gem :D

Unknown said...

buna, si felicitari pentru ce faci.Am insa o problema ,de la paralel life nu pot descarca partea 3 din CD 2 desi am incercat de mai multe ori ,am urmatorul mesaj
CD2part3.rar;Tha archive is either in unknown format or damage.
Am mai descarcat ceva filme de aici si nu am mai avut aceasta problema.
Multumesc

Korean Drama said...

@Janeta: Am verificat si la mine e ok. Dar pentru orice eventualitate voi sterge toate partiile arhivei din partea II a filmului si le voi urca din nou. Incearca sa downloadezi prima oara doar partea a aIII a iar daca nu merge scoate iara toate partiile (de la 1 la 4)

Unknown said...

Apreciez si promptitudinea si seriozitatea!
Sa ai numai zile bune!

Korean Drama said...

@Janeta: Se pare ca nu merge sa fac upload. Cand vreau sa fac upload vad un mesaj cum ca....sa revin mai tarziu deoarece se lucreaza la srv. Sper sa il pot urca azi.

Unknown said...

Buna seara,
Te rog spune-mi ce s-a intimplat cu adresa ta de pe youtube unde se gasea serialul Giuvaerul palatului?

Korean Drama said...

@Janeta: Salutare. Mi lau sters din cauza Copyright-ului. Drepturi de autor...
Dar este in stanga imaginea YOUTUBE. Dai click pe ea si mergi acol si le gasesti.

ramona said...

Buna, Marian!
Nu gasesc partea a 3-a de la CD 1 Parallel Life. Poti sa-mi spui unde o gasesc?
Mersi frumos!

Korean Drama said...

@ramona: Ms ca mai anuntat. Se pare ca au sters-o aceasta parte. O sa il caut si o sa urc din nou toata partea I.

ramona said...

Ok :)
Atunci o sa astept. Multumesc!

Anonymous said...

Ai reusit sa gasesti partea a 3a de la CD 1? Am copiat filmul si imi semnaleaza ca lipseste file-ul cd 1 part3.. Cred ca e interesant filmul, si tare as vrea sa-l vad :).. Multumesc, sunt 'pe receptie' frecvent pe blogul tau ;)

Korean Drama said...

@Anonymous: Am reusit sa o gasesc dar va trebui sa le urc iara toate partiile din acel episod ca sa fiu sigur ca va merge. Insa tu poti incerca sa descarci doar partea care iti lipseste sa vezi daca merge sa dazahivezi.

Anonymous said...

buna,
desi a trecut destul de mult timp de la postarea filmului, azi am resusit sa descarc primele 3 parti. la dezarhivare am observat ca nu mai exista partea 4. se poate face ceva? multumesc

Korean Drama said...

@Anonymous: Am sa vad daca reusesc sa il mai gasesc pe undeva. Se pare cau au inceput sa stearga din ce e pe aci

Anonymous said...

Multumesc pt raspunsul foarte prompt pe care l-am primit. M-as bucura sa pot vedea acest film

Korean Drama said...

@Anonymous: Cred ca sub in romana nu mai este, doar pe asiacinefil si acol nu am cont sa pt sa il urc pe blog. Doar in engleza cred ca mai este pe internet sub