Wednesday, June 9, 2010

The Day Before - Lovers Vanished - 폭풍전야

The Day Before - Lovers Vanished - 폭풍전야

More here:
Lovers_Vanished
SUBTiTLE...: English+RomanianCarina72 / Dya - Subtitrari-noi Team
Synopsis:
Su-in (Kim Nam-Gil) was a talented cook who became falsely accused of killing his wife and then received a life sentence in prison. While in prison, Su-in hears that prisoners infected with AIDS can leave prison. Su-in then injects himself with the blood of HIV positive inmate Sang-Byun (Jeong Yun-Min). Sang-Byun does make the request that if by chance Su-in is able to escape from prison to visit the café named Luth. Su-in manages to escape from prison...

AICI VETI GASI FILMUL.

12 comments:

Raluca said...

Multumesc mult de tot pentru acest film!!! Abia astept sa-l vad! Mai am vreo 4 episoade din The Legend (care imi place tare mult) si apoi acesta si Portrait of a Beauty. Iti multumesc inca o data ca ai facut rost de film!

Korean Drama said...

@Raluca: Cu placere.....
Daca mai esti interesata de vreun film sa imi spui, si cand apare iti spun...

paola said...

Dupa ce am cautat acest film in mai multe locuri, in sfarsit l-am gasit.Iti multumesc si pt.altele.Cand ne oferi si Bad Guy?

Korean Drama said...

@paola: Ceao. Imi pare bine ca iti place. Legat de Bad Guy, deocamdata nu sunt sub decat pentru episoadele 1 si 2, dar daca ma voi apuca sa il urc voi urca si restu sub cand vor aparea. Dami un semn daca vrei sa il urc.

paola said...

Ma bucur daca le urci.Multumesc!!!

m s said...

ar fi super sa urci si celelalte episoade din Bad Guy!:d

e prea frumos filmul..(cel putin asa se pare, la inceput)


multumim pt toate:)

Anonymous said...

dong yi ? il ai?e un film super fain

Korean Drama said...

@Anonymous: Aici este Dong Yi: http://datingsandmoneyearn.blogspot.com/2010/05/dong-yi-vremuri-apuse.html
Si intradevar este foarte frumos.

Anonymous said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! te iubesc! te iubesc! te iubesc! te iubesc! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa te iubesc mult! ba nu te iubesc extraordinar de mult !!!!! si inca nu mi-am revenit AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAok gata sunt bine acum LUNA

Anonymous said...

mersi pentru film...:*

Mihaela said...

Buna ziua,
va felicit si va multumesc pentru munca pe care o depuneti. As dori sa va intreb daca aveti cunostinta despre vreo problema cu site-ul hotfile. As dori sa descarc acest film, si inca vreo cateva, dar nu mi se incarca deloc hotfile, site cu care nu am avut deloc probleme in trecut.
Va multumesc

Korean Drama said...

@Mihaela: Imi pare ca nu am raspuns dar am fost cu lucru pe acasa. Au fost probleme intradevar ca am vrut sa urc si eu ceva si nu mergea deloc.