Sunday, October 10, 2010

Confucius 2010

Confucius 2010




Uploaded with ImageShack.us

Regizor:
Mei Hu
Genul: Drama / Biografie
Subtitle Romanian Traducerea ºi adaptarea: Klaxxy & Catabeg

Scurta descriere:
"Aceasta drama biografica urmareste existenta si cariera marelui filozof chinez Confucius, ale carui invataturi au avut o puternica influenta asupra modului de gandire si asupra stilului de viata al oamenilor din China, Japonia, Taiwan, Vietnam si Coreea. Nascut in anul 551 inainte de Hristos intr-o..."continue

AICI ESTE FILMUL

2 comments:

Syntia said...

de ce e atat de complicat sa vedem un film pe blogul tau? vreu sa vad destinul regelui dar subtitrarea e naspa, vreau sa vad cofucius 2010 si renunt din lipsa de timp(numai 1 parte din cele "n" dureaza 35 min sa o downloadez). Era asa de simplu acum cateve luni, era o placere sa intru pe blogul tau... Tii minte? Eram innebunita dupa Secretele de la palat!

Korean Drama said...

@Syntia: Stiu dar nu prea am ce face. Am incercat sa imi pun o placa de baza pe post de server sa tin eu fishierele si am testat-o, dupa care dupa 4 zile am gasito arsa :)). Imi pare rau ca nu e pot ajuta cu multe.