Sunday, June 27, 2010

Empress Chun Chu - Cheon Chu Taehu -천추태후

Empress Chun Chu - Cheon Chu Taehu -천추태후



Details
Title: 천추태후 (千秋太后) / Cheon Chu Taehu
Also known as: The Iron Empress / Empress Chun Choo
Genre: Historical
Episodes: 78
Broadcast network: KBS2
Broadcast period: 2009-Jan-03 to 2009-Sep-27
Air time: Saturday & Sunday 21:30
SUBTiTLE...: English+RomanianCarina72 - Subtitrari-noi Team

Synopsis
EN
"The drama is about the third empress of the Goryeo era who fought against the Tungusic people of Manchuria in order to achieve their dream of reclaiming their old land..."
More info here:
Empress Chun Chu

AICI ESTE SERIALUL
link alternativ

24 comments:

Anonymous said...

Nici nu-ti inchipui cat m-am bucurat de acest episod mai vesel dupa filmul cutremurator Shadows in the pallas.
Chiar as vrea sa mai vedem si niste filme care sa ne mangaie sufletul sau sa aduca cate un suras.

Anonymous said...

oare de ce mi-a schimbat numele?

Korean Drama said...

Sincer habar nu am. Dar e posibil sa fie ceva legat de contul tau de gmail. De acolo se schimba numele, din cate stiu eu

Kimi^^ said...

nu poti incarca subtitrarile separat te rog ca la empror of the sea unde aveam alt link de unde sa luam subtitrarile noi ...

Korean Drama said...

@Kimi: Am incercat de vreo 5 ori sa incerc asa dar dupa ce cineva download-eaza fisierele si le dezarhiveaza, subtitrarea nu apare deloc. Nu pot sa imi da seama care e problema.

Kimi^^ said...

incearca sa le incarci cu un alt site ... de ex megaupload ... subtitrarile au cativa KB deci nu iti va lua mult timp sa le incarci asa ....

Anonymous said...

Domnule Marian tin sa va multumesc pentru acest serial foarte mult. Eu iubesc mult serialul. Din pacate apar foarte incet noile serii. Este ceva ce as putea sa fac eu?
Oricum site-ul dvs este absolut extraordinar.

Korean Drama said...

@Anonymous: Cred ca nu ma poti deoarece si eu astept sa traduca filmul carina. dar cred ca cand are si ea timp ca a inceput si scoala si toate alea"" :D

nadia20107 said...

Un serial atractiv , provocator aşa cum ne-am obişnuit cu producţiile koreene. Avem posibilitatea să mai cunoaştem încă o filă din frământata istorie a Koreei. Iubitorii de kdrama nu ar trebuie să-l piardă.Desigur că-i mulţumesc mult celui care ne pune la dispoziţie acest serial şi aş dori să-l întreb dacă episodul 43 se va putea completa?

nadia20107 said...

Episodul 50 nu se deschide după descărcare . Oare pentru faptul că partea 1 are doar 752,4 kb, adică să fie ceva incomplet ? Vă mulţumesc

Korean Drama said...

@holban_nadia: Ms ca mai anuntat. Legat de ep 50 o sa urc din nou doar prima parte ca am noroc ca inca il mai am arhivat in PC. Legat de ep 43 am tot incercat sa il scot de vreo 2 saptamani dar nu inainteaza deloc. Sincer nu pot sa imi dau seama ce are.

nadia20107 said...

Super! Episodul 50 descărcat cu succes! Mulţumesc. Mai pot spera pentru episodul 43?

Korean Drama said...

@holban_nadia: Cred ca se poate rezolva. Dar in orice caz o sa il urc pe alt srv de host ca din cate am observat azi si maine nu mai lasa sa urc ca lucreaza la script de upl;oad. O sa il urc pe Filesonic, dar link-ul va apararea la mine in site exact la sfarsitul postarii despre empress chun chu

Korean Drama said...

@holban_nadia: Sa rezolvat Ep 43. Il gasesti aici langa postare.

nadia20107 said...

Mulţumesc pentru episodul 43. Serialul este fascinant. Ar fi fost dificil să trecem peste un episod, care reprezintă începutul unei noi perioade în povestea noastră de dragoste şi ură,sentimente împletite cu intrigile curţii regale, cu lupta pentru mult râvnitul tron (eterna şi atât de actuală poveste)luptă dată în numele unui popor care totdeauna are de suferit.

Anonymous said...

Buna. Vriam sa iti spun ca prima parte a episodului 32 este un fisier .exe si nu .rar. Ai putea sa rezolvi aceasta problema? Merci din suflet.

Korean Drama said...

@Anonymous: Nu este nici o problema. Poti sa descarci asa fiindca probabil atunci l-am facut executabil. Adica cand download-ezi toate partiile si dai pe .exe o sa iti apara ala de dezarhivat.

Anonymous said...

ar fi o problema..:|...ep 35 ii de la emperor of the sea .......verifici te rog. L-am dezarhivat si cand l-am rulat era ep.35 de la Emperor of the sea.....apreciez daca reusesti sa il pui din nou pe cel bun in timp scurt ...felicitari pt blog ...i tare :P ...

Anonymous said...

ep35 ii de la emperor of the sea ......nu de la empress chun chu .....

Korean Drama said...

@Anonymous: Lam gasit si acum incerc sa il urc

Korean Drama said...

@Anonymous: E aici: La mine nu vrea sa il urce: http://megaupload.com/?d=7QE0F12L

Silvia said...

Buna, zim te rog unde gasesc partea a 2-a de la ep 43. Multumesc

Korean Drama said...

@Silvia: Acolo trebuia sa fie. Mam uitat si eu dar au sters-o. O sa incerc sa il gas ep iara si sa il urc din nou complet. Ms fain.

Silvia said...

Ms mult de episod