Friday, August 20, 2010

Heo Jun - The Legendary Doctor Huh Joon / Medical Rule - 허준

Heo Jun - The Legendary Doctor Huh Joon / Medical Rule - 허준



* Title: 허준 / Heo Jun
* Also known as: The Legendary Doctor Huh Joon / Medical Rule
* Genre: Historical Drama
* Episodes: 64
* Broadcast network: MBC
* Broadcast period: 1999-Nov-22 to 2000-Jun-27
* Air time: Monday & Tuesday 21:55
* Jun Kwang Ryul as dr. Hur Jun (King Geum Wa in Jumong)
More INFO : Huh Joon and Huh Joon

AICI VA FI SERIALUL COMPLET
AICI GASITI OST-UL (Original Soundtrack)

45 comments:

Anonymous said...

Apreciez efortul de a urca serialele de pe TVR1, dar totusi cred ca ar trebui sa fie un pic de calitate audio-video. Macar 350 MB ar trebui sa aiba fiecare ep./serial dar asta sa reflecte calitatea ceruta mai inainte nu doar marimea fisierului.

Korean Drama said...

@Anonymous: Am rezolvat cu sunetu sa se auda mai bine". Dar problema cu video nu prea stiu. Am 2 posibilitati. Ori sa ramana la aceasi claritate/marime. Ori sa maresc si claritatea si marimea, dar mie teama ca marimea va fi cu mult mai mare. Exact marimea nu o stiu dar banuiesc dupa calculele mele aproximativ 1 GB la 50 min formatul minim VCD.

Anonymous said...

Tomasso, OK avem serialele trase. Dar eu vreau sa le vad pe urmatoarele in acest weekend. De unde le iau ?. Nasolia e ca mai sunt pe diverse surse, dar evident- netraduse !!!

Korean Drama said...

@Anonymous: Adica te referi ca de unde iei restu episoadelor? Daca da, atunci asta nu am de unde sa stiu ca eu le fac captura prin tv tunner de pe TVR1.

Anonymous said...

Salut, iti apreciez munca.... si efortul depus, dar ar fii mai usor..daca le-ai putea pune pe torrent.... asa trebuie sa astepti vreo ora sa iei si part2.... daca nu le poti urca, le urc eu....

Korean Drama said...

@Anonymous: Eu le urc asa. Iar tu daca vrei le poti face torent sau cum doresti.

Anonymous said...

Ok....adresa mea de mail este dinti12@yahoo.com , ca sa vorbim si sa ajutam fanii, te rog ca sa ma adaugi in lista ta de yahoo.Spor la treaba.

fLo said...

salut.as vrea sa stiu si eu cand apare ep.20?si 21 ca eu nu le pot vedea k sunt plecat.respect.

Anonymous said...

Macar poti sa ne spui daca ai facut captura la ep.20 ? Daca da nu conteaza cand il urci pe HF, dar sa nu asteptam degeaba.

Korean Drama said...

@Anonymous: Le-am urcat ieri seara. Am fost f bolnav si de aceea nu le-am putut urca. Fiul meu le-a inregistrat dar nu a prea stiut el sa faca si restu. Dar sunt urcate acuma

Anonymous said...

Multumesc pentru posibilitatea de a vedea episoadele nevazute.

fLo said...

mc man esti tare.pacat k nu poti mari calitatea.Daca puteai le urcai pe un torrent si aia era..oricum respect.:)

Anonymous said...

Multumesc mult,pacat ca dureaza asa mult descarcarea...

]::[ said...

Daca vreti sa mearga mai repede descarcatul incercati un generator de linkuri premium hotfile, cum ar fi

http://www.hlusoe.info/hotfile

(bagati acolo linkul de pe hotfile, scrieti CAPTCHA-ul si apasati generate)

Viteza e mai mica decat la hotfile proper, dar nu mai e nevoie sa asteptati 30 de minute intre descarcari, in special la obisnuitele ".part2" care desi au marime mica iau foarte mult timp.

Bafta.

]::[

diana said...

Mie personal cel mai mult mi-a placut GIUVAERUL PALATULUI, dar acest serial imi place parca mai mult....subiectul este extrem de captivant iar amanuntele legate de arta medicinei sint cele care ne introduc intr-o lume ascunsa noua,europenilor.De la mine,nota 10.

Anonymous said...

Multumim pt. efortul pe care-l faci, pt. noi cei care nu apucam sa-l vedem pe tvr.

Dr. Tof Bog said...

Salutare!
Multumesc mult pentru efortul depus; se vad f. bine episoadele! Chiar cautam pe net si imi parea f. rau ca nu gasesc niciunde macar un episod, cu subtitrare in engleza, sau macar vreo limba cat de cat cunoscuta - italiana, spaniola etc.

PS: pt cei care vor sa downloadeze mai repede de pe Hotfile si sa nu mai asteptati mult intre descarcari: descarcati un fisier, apoi deconectati-va de la net; conectati-va din nou si accesati partea a 2-a sau un nou episod. ;-)

Korean Drama said...

@Dr. Tof Bog: Asta cred ca e valabil doar pentru cei care au ip dynamic. nu stiu daca pentru cei cu ip static e valabil :D

Anonymous said...

mai bine il urci direct pe youtube.Pe hotfile am un download sub 10k...mai bine ma lipsesc si ma uit luni la reluare...

diana said...

nu stiu ce se intimpla,dar de luni 18.10.2010 se descarca extrem de greu-cam 3 ore fiecare episod.stie cineva de ce?

Anonymous said...

Sunt pe calea cea buna.Am copiat tot pana acum.Multumiri inca o data.

diana said...

Dr TOF BOG,o-i fi tu mai smecher decit noi,ceilalti,dar metoda ta nu da rezultate la toata lumea....eu am incercat sa fac intocmai cum ne-ai recomandat,dar....pauza! tot a trebuit sa astept 30 de minute pentru o noua descarcare.

Korean Drama said...

@diana: Toata chestia e ca la unii merge pentru ca au IP Dinamic. Adica la fiecare reconnectare li se asociaza alt IP. Asa faceam eu cand aveam internet pe zapp.

Anonymous said...

Rugaminte.Episodul 43 din Hur Jun se aude cu tot felul de zgomote...Poate ai si alta varianta,inregistrata mai bine.Multumesc.

Korean Drama said...

@Anonymous: Cu mare poarere de rau dar alta varianta nu am si e problema din PC-ul meu. Are ceva probleme pe la chipset "banuiesc" si de acea tot comuta sau se aud anumite sunete.

Zifi said...

Bravo Marian pentru blog si iti multumim pentru efortul si timpul alocat pentru a posta din aceste seriale corene foarte reusite.
Mare pacat ca nu invata si actorii nostri din asta si sa faca si ei ceva asemanator, ca doar istorie avem si noi, dar se pare ca nu pot sa creeze decat seriale cu tigani.
Ti-as ramane dator daca ai posta cat mai multe seriale din acest superb "The legendary doctor Huh Joon".

radcosmin said...

Salut Marian!
Te rog sa-mi spui ce se întâmplă cu ep. 51 din HUR-JUN, deoarece de 2 zile încerc sa-l vad si nu reusesc deoarece la dezarhivare, fisierul pare corupt sau parolat. Mă poti ajuta cumva?

Korean Drama said...

@radcosmin: Il urc acuma din nou ca poate chiar e corupt.

Anonymous said...

Duminica am luat ep.50-51 si tot atunci le-am vizionat. Ep.50 se vede sub orice critica iar 51 putin mai bine. Dupa vizionarea lor am dormit aproape 4 ore. Mariane chiar nu poti sa faci nimic sa aduci mai multa calitate la aspectul video si audio ? Pana la urma este bine ca le-am vazut si asa. Multumesc .

Korean Drama said...

@Anonymous: O sa fac cateva teste azi sa vad ce pot face. Am vazut ca si la ep 52 face aceleasi figuri. Si in plus la acest ep nu mai merge decat cu VLC Player. Testat de mine.

Anonymous said...

Multumim f mult pt postarea acestor seriale, filme si OST-uri. Am copiat mai multe seriale si filme de pe blogul tau si in general nu am intampinat probleme. Ca a fost imaginea sau sunetul mai slab, am fost totusi multumita ca am avut episoadele puse la dispozitie. Acum insa ar fi totusi o problema..ep 52 chiar nu merge..in 30 sec mi se deruleaza tot episodul cu viteza supersonica.. Poate reusesti sa faci ceva astazi, spor la 'mesterit"! Multumim

fLo said...

salut.Stiti careva cand se va difuza episodul ce trebuia sa fie azi?k vad k au bagat"IN memoriam Adrian Paunescu:+RIP+ dar asta nu inteleg cand va mai fi difuzat?

Korean Drama said...

@fLo: Salutare. Cel mai probabil ca de maine in colo iar il va da. Incepand cu cel ce trebuia difuzat astazi.

Anonymous said...

Hello, again.. voiam sa-ti semnalez ca aceeasi situatie cu ep 52 se intamplat si la 53.. cand deschid fisierul video imaginile mi se deruleaza fff repede parcurgand tot filmul, iar dupa vreo 30 sec cat dureaza treaba, mi se inchide.. cu VLC nu-mi deschide niciunul, doar cu SMplayer. 52 mi s-a terminat de copiat de 5 nov, pe la 1 dimin..probabil pana sa reusesti sa schimbi ceva..dar 53 mi s-a copiat pe la 20.00 azi.. Poate reusesti sa rezolvi ceva. Le ai puse si pe Youtube? Multumesc mult :)

Korean Drama said...

@Anonymous: Pai sincer legat de viteza nu prea stiu care e problema ca si mie imi merge destul de incet. Pe youtube nu le mai pun ca orice cont imi fac cei de youtube mi-l sterg automat.

Anonymous said...

Buna dimineata.

Astazi (luni, 15.11.2010) la TVR 1 (orele 12:45) va fi dat in reluare episodul 60 al serialului Hur Jun. In acest sens, aveti posibilitatea si ati putea incerca astazi, sa inregistrati si sa postati din nou acest episod? Va intreb astfel, fiindca episodul 60 – cel de 155,2 Mb postat deja pe site-ul dumneavoastra, nu este complet (lipsind o mare parte din inceputul lui). Va multumesc frumos.

De asemeni, apreciez activitatea pe care o desfasurati cu pasiune si dragoste pentru cultura si filmele coreene si nu numai, ca si pentru noi toti - cititorii dumneavoastra.

Sanatate si numai bine.

Korean Drama said...

@Anonymous: Desigur. Chiar aveam de gand sa il inregistrez/

din Bucuresti said...

Multumesc mult, e serialul meu favorit! Sa iti dea Dumnezeu sanatate!

Anonymous said...

Buna seara.

Inteleg ca nu ati putut rezolva repostarea episodului 60 al serialului Hur Jun (pe site-ul dumneavoastra ramanand tot fisierul incomplet de 155,2 Mb). Imi pare rau.
Episodul 64 de pe site este (sau pare) de asemeni incomplet, lipsind ultimele 10 minute. Ati putea macar pe acesta sa-l repostati complet?
Va fi dat in reluare, astazi(vineri, 19.11.2010) la TVR 1, la orele 12:45 sau 12:55 - conform site-ului TVR).
Va multumesc.

P.S.: In versiunea thailandeza (cu subtitrare in limba chineza) a filmului - versiune postata candva pe Youtube si stearsa de curand..., episodul 64 (ultimul) se incheia cu procesiunea de inmormantare a doctorului Hur Jun si omagierea sa (la mormantul sau) de catre Lady Ye Jin si o fetita.

Nu-mi dau seama daca pe TVR 1 vor fi transmise intr-adevar 65 de episoade - in care va avea loc si inmormantarea doctorului Hur Jun, dar stiu sigur ca versiunea coreeana (MBC) are 64 de episoade.
De asemeni, fiindca nu l-am urmarit la TV, nu-mi dau seama daca TVR 1 a transmis incomplet acest episod 64 (asa cum l-ati postat pe site) sau daca dumneavoastra ati avut o problema tehnica postandu-l incomplet!?!

Sanatate si numai bine.

Korean Drama said...

@Anonymous: Cred ca e mai lung. Eu nu am taiat nimica din el. Atat a fost dat la TVR. Restul cred ca il da azi.

Anonymous said...

Salut.Astazi am luat si ep.65 de la tine.Multumesc pentru efort si nu te opri.Respect...

fulvia said...

Buna. As avea si eu o rugaminte.Se pare ca linkurile sunt cu termenul expirat. Se poate reposta? Nu am gasit nicaieri serialul si chiar mi-as fi dorit sa il revad. Indiferent de raspuns iti multumesc si spor in continuare.

Korean Drama said...

Ceao. Am vazut mesajut tau. Problema e ca episoadele exista urcate, dar cred ca au ei ceva probleme cu serveru de host. O sa caut sa vad daca le mai am pe cd-uri sa caut sa le urc altundeva.

Unknown said...

Caut de mult serialul subtitrat in romana pe net. Am gasit bucati din el pe Youtube si pe http://stagevu.com/.

Imi lipsesc episoadele 47-54. As fi recunoascatoare daca le-ati posta undeva.

Unknown said...

Caut de mult serialul pe net. L-am gasit , pe bucati, pe mai multe site-uri , dar imi lipsesc ep 46-54. Daca le mai ai, te-as ruga sa le postezi pentru noi. Multumesc anticipat.