Thursday, July 21, 2011

Legendele palatului: Negustorul Lim Sang-ok

Legendele palatului: Negustorul Lim Sang-ok









Uploaded with ImageShack.us

"
Coreea, în timpul dinastiei Joseon. Tânărul vânzător ambulant, inteligent în afaceri, Lim Sang –ok străbate ţara în lung şi lat, ca un necunoscut. În timp, el reuşeşte să construiască o adevărată reţea comercială între ţările asiatice, respectând mereu, cu onoare, principiul integrităţii morale. Această atitudine şi faptele sale fac din el unul dintre cei mai respectaţi şi admiraţi negustori ai acelor vremuri.continuare
"
AICI ESTE SERIALUL
AICI ESTE OST-ul

36 comments:

lehman25 said...

Serialul prezentat de voi, e cu totul altceva decat ce a urcat pe blog-ul lui, Aniola !

Anonymous said...

ai eps 7,8 pls?

Korean Drama said...

@Anonymous: Nu le am ca nu sau inregistrat. Leam cautat si pe internet dar nu am dat de nimica sa ma ajute, momentan.

Anonymous said...

Episoadele din Negustorul Lim Sang-ok le postezi dupa ce apar la tvr1?Eu as vrea tot serialul.Unde il pot gasi?Multumesc

Anonymous said...

http://doramax264.com/drama/sangdo/=)

Korean Drama said...

@Anonymous: Eu le inreg de pe tvr1 prin tunner tv. cum a zis si cel de mai jos aci sunt dar nu stiu de subtitrari http://doramax264.com/drama/sangdo/

Anonymous said...

marian dupa cite stiu cam toti se lasa in nadejdea ta cu serialele coreene de la tv...asa s-a intimplat si cu ,povestea tinerei gisaeng' sorry...oricum multumim mult pentru solicitudine...:)

Korean Drama said...

@Anonymous: Mda. Lam cam pierdut serialul dar sper ca o sa am alta sansa pe net sa il vad :D Si daca o sa gasesc si sub in romana o sa il urc si aici.

Anonymous said...

tradro euforiko-tv e kam nashpa...http://www.natnatvip-online.org/search?q=new+tales+of+gisaeng...:)

Anonymous said...

Serialul este si aici:

http://www.fileserve.com/list/qCMs3fb

Marius said...

Multumim Mariane,pentru efortul facut de tine si promtitudinea cu care le urci pe net.
Acum vin tarziu de la lucru si primul lucru pe care il fac atunci cand vin si deschid calc. e sa intru aici la descarcat.

Korean Drama said...

@Marius: Cu placere. Incerc sa fac ce pot cu calc astea mai vechi :))

Mihaela A said...

Salut! Daca nu supar pe nimeni imi permit sa zic ca eu descarc serialele de pe site-ul: http://www.dramadownload.net/korean-drama-download/sangdo-merchant-of-joseon.html .

E prea interesant serialul ca sa am rabdare cu tvr 1.

Oricum tie Antone Marian iti multumesc ca ai postat aici seriale.

Andrei said...

Multumesc mult.Am liptit o saptamana si nu am vazut serialul.Pe alte site-uri nu erau toate episoadele si mai erau si zeci de reclame enervante.

Anonymous said...

salutare...cand apar serialele 35 si 36(multumim

Korean Drama said...

@Anonymous: Au aparut. De obicei le urc chiar dupa ce se gata.

Anonymous said...

salut. episoadele de azi cand le urci ?

Anonymous said...

:( da episodul 39 nu il pui???

Korean Drama said...

@Anonymous: Se rezolva acuma.

Mihai said...

episoadele 49 si 50 vor fi postate?

Korean Drama said...

@Mihai: O sa le urc azi ca sa luat curentu vineri de la 17 pana la 19 si nu am avut cum sa le inregistrez.

Anonymous said...

Frate da episoadele 59, 60 sunt de fapt 60, 61. Pe 59 60 le pui te rog...

Korean Drama said...

@Anonymous: Multumesc ca mai anuntat. Sincer habar nu am de ce nu lea pus desi tin minte ca le-am urcat. Toate ca toate acu se rezolva si multumesc frumos inca o data.

Anonymous said...

Cu placere!!! :) multumirele tre sa vina din partea noastra :)

Anonymous said...

sa inteleg ca tvr da juma' de episod pe zi?:)

Korean Drama said...

@Anonymous: Cate 1 episod dar il imparte in 2 parti si baga reclame. Asa ca am mers pe varianta cu numerotarea lor deoarece pentru orice neplacere ce va aparea sa stiu unde sa caut.

Anonymous said...

korekt!:)

Anonymous said...

75, 76 le pui te rog... mersi

lehman25 said...

Buna dimineata. Episodul 87 nu se poate descarca !

Anonymous said...

Te rog sa mai pui odata arhiva cu episodul 87 pt ca cea existenta are 232 Kb si nici nu se dezarhiveaza, da eroare. Multumesc pentru tot ce faci.

Anonymous said...

Te rog sa pui, daca se mai poate, episoadele 91 si 92. Episodul 92 are doar 4Mb iar ep 91 lipseste. Multumiri inca odata pt tot.

Korean Drama said...

@Anonymous: Acuma se rezolva.

Adrian A said...

Salut Marian. Ai facut o treaba foarte buna ( e so ta )cu aceste exceptionale filme coreene punandu-le la dispozitia tuturor pe blogul tau. La fel si cu OST-urile, melodii deosibite care intregesc aura speciala a filmelor coreene. Am observat insa k la OST-urile din Lim Sang-Ok lipsesc anumite melodii...ma poti sa le gasesc si pe celelalte? Multumesc anticipat si toate bune!

Korean Drama said...

@Adrian A: Salutare. E posibil sa lipseasca cateva, nu stiu exact cate si care dar eu cam asta am gasit momentan.

Anonymous said...

marian eu am luat SANGDO OST de aici de pe blog si sint toate cele 15 melodii:)

Adrian A said...

Anonymous: or fi 15 melodii dar nu sunt toate din film, spre exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=-WUmduZQNoA&feature=related (aici melodia de la inceput), http://www.youtube.com/watch?v=eUsKsJFw6_o (aici mel de la 4:24) si cea mai importanta melodie care nu se regaseste in cele 15 este http://www.youtube.com/watch?v=Xs4K11zvVpU&feature=related (aici mel ce defineste perfect momentul de uluiala al celorlalti si totodata de schimbare a lui Sang-ok la 8:10)
Dak m-ar putea cineva ajuta sa le gasesc ar fi foarte frumos si i-as fi recunoscator.,,,,