Saturday, October 2, 2010

The Slave Hunters - Chuno - 추노

The Slave Hunters - Chuno - 추노





Uploaded with ImageShack.us

* TV Show: The Slave Hunters
* Revised romanization: Chuno
* Hangul: 추노
* Director: Kwak Jeong-Hwan
* Writer: Cheon Seong-Il
* Network: KBS2
* Episodes: 24
* Release Date: January 6 - March 25, 2010
* Runtime: Wed. & Thurs. 21:55
* Language: Korean
* Country: South Korea
* Subtitle Romanian Tradus de Minkki(minkki2fly@gmail.com)

Plot

Set during the Joseon Dynasty, "Chuno" revolves around the world of slave hunters (known as "Chuno Ggun") and slaves (known as "Nobi"). The slaves were sometimes born into the system of servitude and other times became slaves as a punishment for a crime. In the drama series "Chuno," continue

AICI ESTE SERIALUL

AICI ESTE OST-ul

11 comments:

Anonymous said...

Un serial foarte bun. Eu l-am vazut cu sub in engleza, dar il voi mai urmari o data dupa ce apare toata subtitrarea in romana.

Anonymous said...

Am inceput si eu sa ma uit la acest serial. Astept urmatoarele episoade!!

Korean Drama said...

@Anonymous: Cu siguranta cand vor aparea o sa le urc.

carmen said...

Foarte bun serial. Multumesc domnule Marian pentru efortul dvs.

Minkki said...

Multumesc si eu pentru ca promovezi filmul asta, Marian! :)

Catalina said...

buna,a mai aparut vreo subtitrare pentru acest film?vroiam de mult sa-l vad dar as sa il descarc complet si felicitari pentru site,a evoluat mult de la ultima vizita a mea

Korean Drama said...

@Catalina: Imi pare rau subtitrarea nu o am. Este incorporata in film din cate stiu.

Catalina said...

ma refeream la sub in romana,dar presupun ca atunci cand o sa apara o sa postezi si urmatoarele episoade in ro.

Unknown said...

foarte frunos serialul si o coloana sonora de nota 10. actorul din rolul principal joaca extraordinar.

RafyBuliga said...

Mariane... mi-a fost dor de blogul tau:)
Astept tot serialul ca as vrea si eu sa-l urmaresc... e grozav:)

Korean Drama said...

@RafyBuliga: Ca sa il pot download-a momentan nu am gasit ep. 12 dar il poti vedea din cate stiu eu pe http://www.peteava.ro/minkki
Sper ca am fost de folos cat de cat :D