Monday, May 24, 2010

Imparatul Marii - Emperor of the Sea - 해신 - 海神

Emperor of the Sea - 해신 - 海神


Traducerea si Adaptarea: Carina72 Subtitrari-noi Team
Type.................: Tv Serial
File Format..........: AVI
File size ...........: 701.27MB
Video Codec .........: XviD beta2
Audio codec .........: HE-AAC
Framesize ...........: 640x352
Source ..............: R1DVD
Audio bitrate .......: 70kbps 48K
Framerate ...........: 29.970fps
Audio Langue.........: Korean
Audio Bitrate........: 192kbps
Channel(s)...........: 2 channels
Year:................: 2004
Country..............: Korea
Episodes.............: 51
SUBTiTLE.............: English+Romanian Carina72 - Subtitrari-noi Team
GENRE................: Historical/Drama/Romance/Fantasy

Series synopsis
Based on the life of a true historical figure, Emperor of the Sea is an epic Korean Drama based on a novel by author Choi In Ho. Choi Soo Jong stars as Jang Bogo, who rises from a lowly slave to the military commander of the sea during the Unified Silla Dynasty (676~935). Along the way, he battles pirates, and engages in a heated rivalry with Madam Jami, a Shilla noble who squares off against Jang Bo Go for trade rights in the South Sea. Song Il Gook, winner of the 2002 KBS New Actor award, is Yeomjang, Jang Bo Go's charismatic comrade, who supports Jang in his ascension to The Emperor of the Sea. But Yeomjang competes with Jang for the love of Jeong-hwa.

AICI VOR FI TOATE EPISOADELE
Link alternativ
AICI VOR FI TOATE SUBTITRARILE IN LB ROMANA

16 comments:

Anonymous said...

Cum de nu e nici un comentariu la un asa serial frumos. Vad ca incet incet se completeaza si subtitrarile . Nu ma asteptam stiind cat de ocupata e carina cu Dong Yi.
Sfarsitul?!? tipic corean, musai trebuie sa moara toti si cam brusc pt gustul meu.

Dar de fapt eu am cautat un locsor unde sa-ti comunic o doleanta de-a mea, cu rugamintea sa nu te superi.
Dupa cum ti-am mai scris eu am luat de pe blogul tau tot ce se putea si zilnic intru sa vad ce a mai aparut. Cam nesatula , nu?
Parcurg lista, intru pe serialele care nu sunt complete..etc.
Eu as trece in dreptul serialelor complete in paranteza (completed), cum am vazut pe alte site-uri.
Mi-ar mai place deasupra listei generale sau altundeva la vedere sa existe o lista cu ultimele upload-ri in ordine cronologica a aparitiei, de jos in sus , ca sa poti vedea rapid ce mai e nou.
Conbsider geniala aparitia ferestrei de anuntare a noilor traduceri. Imi place grozav si sare in ochi.
Si in al treilea rand daca tot sunt la propuneri , cred ca ar fi interesant daca ar exista tot asa un locsor unde sa apara comentariile noastre,, ultimele..... 6, spre ex, anonimus
pe Dong Yi .
Pt azi ajunge.
Maine cred ca o sa-mi doresc blogul sa aibe muzica coreana din Soundtrack-uri, tot mereu alta melodie cu dezactivare optionala.
Ce zici , vreau deja prea multe.
Oricum , faci o treaba minunata.
Multumesc

Korean Drama said...

@Mirella: Ms fain pentru ideiile ce mi le-ai dat. Chatul am reusit sa fac rost de el, dar problema cu tot ce se face upload nou pe blog este destuld e complicat deoarece accesul este destuld e restrictional la foarte multe chestii pe blogger. Numai daca as avea un host, iar pentru un host trebuie platit (asta daca vreau un host casa sa fie de calitate, nu sa dispara cand au aia cu hostu chef). Oricum....daca voi reusi sa gasesc un cod sau un script cu asa ceva o sa il pun. Iar chesria cu soundtrack trebuie neaparat host-u. :D

Anonymous said...

eu spuneam de ceea ce am mai vazut pe blogul lui Lotte si Cris, fetele de 17 ani.

Silvia said...

Ceau ms de filme si iti doresc mult spor in munca pe care o faci.Dar am o rugaminte ,sa imi zici si mie unde gasesc subtitrarea acestui film de la episoadele 48.49,50 si 51, ca sint in engleza iar la subtitrariile in limba romana nu sint. Ms mult Silvia

Korean Drama said...

@Silvia: Inca nu sunt facute. Si eu astept ca le face carina.

Miha said...

Pun si eu o intrebare aici pentru cine a vazut tot serialul. Eu sunt pe la episodul 46. Ce se intampla pana la sfarsit cu bodyguardul lui Lady Jung-Hwa? Cred ca era de fapt unul din oamenii lui Kim Ujing...Intreb asta, pentru ca in ultimul episod vad ca nu mai este pe langa Jung-Hwa.

Anonymous said...

De acord cu Mirella chiar daca mai tarziu-unul dintre cele mai frumoase seriale (un Song Il Gook minunat, muzica deosebita si mult prea multe pentru a nu fi siguri ca uitam ceva). Un "MUST SEE" clar.

Raluca said...

Buna, am si eu o intrebare: la episodul 39 , lipseste partea a 4a si nu pot dezarhiva episodul fara aceasta !! Ma poti ajuta?

Raluk said...

Multumesc frumos pentru episod !!Felicitari pentru blog, este super! Faci o treaba minunata!! Ms mult !!

Valy said...

Frumos serial...multumesc!
Se lasa loc si de o continuare, oare exista?

Korean Drama said...

@Valy: Banuiesc ca nu.

nadia said...

Episodul 39 este incomplet. Lipseste partea a 4-a. Exista posibilitatea intregirii lui ? Va multumesc. Nadia

Korean Drama said...

@nadia: Momentan nu il mai am dar o sa incerc sa fac rost iar de el.

Silvia said...

Am o rugaminte,te rog sa verifici episodul 39,pentru ca lipseste partea a 4-tra,si nu pot extrage episodul. Multumesc

Korean Drama said...

@Silvia: L-am gasit dupa ce am cautat ceva timp. O sa il sterg si il urc tot din nou ca altfel nu merge.

love2011 said...

Annyeonghaseyo Marian!Sa tii un blog de fansub cere o munca enorma si vad ca scoti o gramada de release- imi spun ca trebuie intr adevar sa fi un pasionat..
**merci din suflet pentru tot ce ne daruiesti
Fighting!!
p.s.astept cu nerabdare continuarea acestui magnific serial