Tuesday, February 23, 2010

Secretele de la Palat - Great Queen Seondeok - 선덕여왕

Seriile filmului Secretele de la Palat - The Great Queen Seondeok OST. pot fi download-ate de mai jos.
Film Series The Great Queen Seondeok can be download from here with sub in romanian.



Duk-Man Princess (Lee Yo-Won) is the long lost twin of the current Chun-Myung Princess (Park Yeh-Jin). No one knows of Duk-Man's existence because it is believed, in those times, that when twins are born one or both should be killed. However, when the truth is revealed of another royal blood line the search is on to murder the Duk-Man Princess and close any other doors to the next ruler. In the meantime, Mishil (Goh Hyun-Jung) is carrying out her evil plan to rid of the existing governing body so that she can begin her ruling over the people.

SecreteledelaPalatEp3.part1.rar
SecreteledelaPalatEp3.part2.rar
SecreteledelaPalatEp4.part1.rar
SecreteledelaPalatEp4.part2.rar
SecreteledelaPalatEp5.part1.rar
SecreteledelaPalatEp5.part2.rar
SecreteledelaPalatEp6.part1.rar
SecreteledelaPalatEp6.part2.rar
SecreteledelaPalatEp7.part1.rar
SecreteledelaPalatEp7.part2.rar
SecreteledelaPalatEp8.part1.rar
SecreteledelaPalatEp8.part2.rar
SecreteledelaPalatEp9.part1.rar
SecreteledelaPalatEp9.part2.rar
SecreteledelaPalatEp10.part1.rar
SecreteledelaPalatEp10.part2.rar
SecreteledelaPalatEp11.part1.rar
SecreteledelaPalatEp11.part2.rar
SecreteledelaPalatEp12.part1.rar sau aici: SDLP Ep12.part1
SecreteledelaPalatEp12.part2.rar sau aici: SDLP Ep12.part2
SecreteledelaPalatEp13.part1.rar
SecreteledelaPalatEp13.part2.rar
SecreteledelaPalatEp14.part1.rar
SecreteledelaPalatEp14.part2.rar
SecreteledelaPalatEp15.part1.rar
SecreteledelaPalatEp15.part2.rar
SecreteledelaPalatEp16.part1.rar
SecreteledelaPalatEp16.part2.rar
SecreteledelaPalatEp17.part1.rar
SecreteledelaPalatEp17.part2.rar
SecreteledelaPalatEp18.part2.rar
SecreteledelaPalatEp18.part1.rar
SecreteledelaPalatEp19.part1.rar
SecreteledelaPalatEp19.part2.rar
SecreteledelaPalatEp20.part1.rar
SecreteledelaPalatEp20.part2.rar
SecreteledelaPalatEp21.part1.rar
SecreteledelaPalatEp21.part2.rar
SecreteledelaPalatEp22.part1.rar
SecreteledelaPalatEp22.part2.rar
SecreteledelaPalatEp23.part1.rar
SecreteledelaPalatEp23.part2.rar
SecreteledelaPalatEp24.part1.rar
SecreteledelaPalatEp24.part2.rar
SecreteledelaPalatEp25.part1.rar
SecreteledelaPalatEp25.part2.rar
SecreteledelaPalatEp26.part1.rar
SecreteledelaPalatEp26.part2.rar
SecreteledelaPalatEp27.part1.rar
SecreteledelaPalatEp27.part2.rar
SecreteledelaPalatEp28.part1.rar
SecreteledelaPalatEp28.part2.rar
SecreteledelaPalatEp29.part1.rar
SecreteledelaPalatEp29.part2.rar link alternativ
SecreteledelaPalatEp30.part1.rar
SecreteledelaPalatEp30.part2.rar
SecreteledelaPalatEp31.part1.rar
SecreteledelaPalatEp31.part2.rar
SecreteledelaPalatEp32.rar sau aici: SecreteledelaPalatEp32.rar
SecreteledelaPalatEp33.rar
SecreteledelaPalatEp34.wmv
SecreteledelaPalatEp35.wmv
SecreteledelaPalatEp36.wmv
SecreteledelaPalatEp37.wmv
SecreteledelaPalatEp38.wmv
SecreteledelaPalatEp39.wmv
SecreteledelaPalatEp40.wmv
SecreteledelaPalatEp41.wmv
SecreteledelaPalatEp42.wmv
SecreteledelaPalatEp43.wmv
SecreteledelaPalatEp44.wmv
Restul episoadelor le veti gasi aici !!!
NEW HOST Voi incerca sa copiez cat pot de multe si sa le mut aici ( Ep.3-42 )

206 comments:

1 – 200 of 206   Newer›   Newest»
vasile harie said...

MARIANE BRAVO FELICITARI NOTA 10 ZECE MULTUMESC MULT DE TOT PENTRU ACESTE FILME ESTI UN GENIU APRECIEZ GESTUL TAU ALTRUIST DA AI FACUT O TREABA FOARTE BUNA SUCCES

Anonymous said...

Iti multumesc pentru tot ce faci! Te apreciez foarte mult!
Thank you!

Korean Drama said...

Cu placere

LuLu said...

salut prietene de-o saptamana caut serialul pe torente se gaseste f greu ..la fel ca anime-urile ..tin sa-ti multumesc pt ceeea ce ne oferi ..e ceva aparte fata de o telenovela sud-americana ..ceva deosebit ...,multumesc mult

P.S. insa tin sa ma lamuresti cu ceva ..de ce nu ai pus si primele 2 episoade pe blog? ..nu inteleg ..sa ai o zi buna sal

Korean Drama said...

Deoarece nu le am :D

LuLu said...

m-as bucyra sa faci rost de ele :P

Anonymous said...

Mersi mult de filme esti tare dar ,te rog mult daca poti mai urca inca o data ep 1 si 2 ca nu am reusit sa le iau din cauza viezei mici a netului. Iti multumesc din suflet. Silvia

Korean Drama said...

Le-as urca....dar ep 1 si 2 nici nu le-am avut :D

Anonymous said...

Bine mersi mult.Esti tare ai fost inspirat:))Mersi, Silvia.

Dya said...

la ep. 25 da o eroare...se poate remedia? si apropo...mersi pentru treaba minunata pe care o faci:D

Dya said...

si felicitari!

Korean Drama said...

Multumesc ca mai anuntat, deoarece am fost plekat si le-am lasat sa le urce. Mie mi le-a aratat ca le-a urcat, dar banuiesc ca mi sa restartat iara calculatoru asta singur. Ca am probleme cu HDD-u. Anyway, in urc acuma iara. Multumesc inca o data

Anonymous said...

Mariane, bravo!
Ai facut o gramada de lume fericita!

Anonymous said...

nu pot dezarhiva episodul 26?ma poti ajuta?de ce nu merge?

Korean Drama said...

Hai ca incerc si eu sa vad care e treaba..dc nu merge

Korean Drama said...

Am revenit. M-am uitat. L-am downloadat de ex ep 26 si merge. Te rog uite-te inca o data la acest mic ti=utorial facut de mine acum cateva min:
http://www.youtube.com/watch?v=GMaEO8BvB38

Alina said...

ai facut o treaba foarte buna cu episoadele..multumesc mult. Sunt episoade care nu le-am vazut si ma bucur nespuns ca acuma am ocazia sa le vad. Bravo!

diana said...

iti multumesc foarte mult pentru tot ceea ce faci pentru noi,fanii filmelor coreene.daca se poate,te-as ruga sa faci folder si cu filmul FURTUNA LA PALAT(BINENTELES DACA IL AI).cred ca si alti prieteni ai blogului tau ar dori asta.multumesc,oricum,anticipat si tine-o tot asa pentru ca esti CEL MAI TARE!

Korean Drama said...

@diana: Binenteles ca daca il aveam deja era aici pe blog. Dar nu il am.

Anonymous said...

Felicitari pentru ceea ce faci. Am observat ca la ep.32 si 33 nu mai sunt impartite in doua parti. In acest caz cum se procedeaza pentru a le downloada? Sau nu se mai poate?

Korean Drama said...

Pai downloadezi un episod, care are o parte, si o dezarhivezi. Dupa care te uiti la fim

Thjazi said...

la episodul 34 se aud niste zgomote pe fundal probabil ca esti tu cu familia ta sau nu stiu ce anume .. te rog pe viitor sa tragi episoadele cum trebuie fara sunetele alea ciudate merci mult

Korean Drama said...

Hai ca o sa verific chiar personal sa vad ce se aude sa remediez problema asta. Va multumesc ca ma-ti anuntat.

Korean Drama said...

Gata..am vazut. Habar nu am cum de sa dezactivat singur line in si a trecut pe mic. O sa scot microfonu din functiune, si sper sa nu mai faca asa. Foarte urat se aude. Srry.

Korean Drama said...

Auzi la mine cica " Tu esti nebun la cap. " :))....Ce tare sunt =)) gg mie.

Laura said...

Foarte tare ideea:D. totusi mie nu imi merg episoadele de pe sharingmatrix, nu ma lasa sa le downlodez:(, nu ai putea sa le pui in vechiul format sau marcar sa le uplodezi si pe un alt site de exemplu megaupload? multumesc.

Korean Drama said...

@Laura: Daca totusi nu te descurci da un email cu ID tau de mes la: antone.marian@gmail.com

Anonymous said...

Buna! Azi am dscoperit si eu pagina aceasta. Multumesc pentru toata munca ta.

Am incercat sa descarc episodul nr. 18 insa rima parte imi da eroare. O poti rezolva?

Merci.

Korean Drama said...

DA...Se rezolva. Multumesc ca mi-ai spus

Anonymous said...

Cum ti-am spus mai devreme prima parte din ep. 18 nu merge si deasemenea nu merg ambele din ep. 15 si prima parte din ep. 30 si 31. Imi apare ca eroare si ca ar trebui sa vorbesc cu tine.

Mersi din suflet pentru tot efortul tau.

Denisa

Korean Drama said...

@Denisa...Ep 18(0) aici:
http://www.youtube.com/watch?v=TQyC81vKKms
EP 15(0) aici: http://www.youtube.com/watch?v=RyNXBJu8KK0
Ep 30(0) aici: http://www.youtube.com/watch?v=ApD3XCMgL4A
Ep 31(0) aici: http://www.youtube.com/watch?v=HD0XeVyiwVA

Daca nu iti merge kred ca trebuie sa iti cumperi altu calc....Sau urmeaza ce erori iti da..Sau zimi mie exact ce scrie.

rafael said...

buna!!:)...as vrea sa te intreb cand vei pune episodul de azi(41);)).....sau im cazul in care nu ai reusit sa il tragi azi,sper ca vei reusi luni la reluare de la 12:50..:)

Anonymous said...

Salut Marian, incerc sa copiez serialul de azi si nu merge!!spune k nu este gasit!! ce are?

Korean Drama said...

Multumesc prietene ca m-ai anuntat. Greaseala de cod :))
S-a rezolvat. Spor la download si vizionare placuta :D

LionSunny said...

Multumesc mult pentru efortul pe care-l faci sa putem vedea si noi "secrete la palat". am totusi o problema... pana la episodul 32 , cand fiecare episod era arhivat in 2 parti, totul mergea ok. Incepand cu ep 32 totul a luat-o razna... apare un program care ma poarta pas cu pas, pana in final imi spune ca timpul a expirat, sau in cel mai bun caz, imi descarca doar un sfert de episod. Ce sa fac ?

Korean Drama said...

@LionSunny: Te rog reincearca sa il download-ezi....Fiindca este doar o problema de timp, pana rezolva ei problemele....

Anonymous said...

In primul rand, ca majoritatea celorlalti, tin sa iti multumesc pentru ceea ce faci. Si intr-adevar, de la episodul 32 e groaznic de greu de descarcat,din cauza timpului pe care il specifica,cum ca ar fi expirat.Dureaza ore pana il descarc.Exista alta solutie? Oricum, multumesc anticipat, indiferent de raspuns. E o vorba: nemultumitului i se ia darul, asa ca... tac. Ciao!

Korean Drama said...

Te rog uite-te aici:
http://yfrog.com/eotryagainpleasej

Totusi...sa descarcat de 48 ori...de merge...Srry...dar altcumva nu am cum sa te ajut...

cielle said...

Desi greu downloadam cumva, dar uite ca acum nu mai pot descarca deloc de pe sharing....
As vrea sa rog pe cei dintre voi care torusi ati reusit sa download ati sa le urcati si pe un alt site, cu acordul lui marian of course:D

Korean Drama said...

@cielle: O sa postez aici de ce cateodata nu se poate download`a.
Aici e un link cu un ss:
http://yfrog.com/08motivwj

Anonymous said...

Hey buna:Dpoti sa mai pui o data episodul 13 pentru ca imi spune pe sharingmatrix ca link ul este expirat.multumesc din suflet

Korean Drama said...

Gata....Sa remediat...Spor la download

Anonymous said...

am si eu o intrebare:Dla un episod ne trebuie amandoua partile sau pot sa descarc doar partea 1?ca am vazut ca si partea 1 si partea 2 sunt acelasi lucru.

Korean Drama said...

Acolo unde sunt 2 parti, trebuie download-ate amandoua, si daca e necesar dezarhivate. Le downloadezi dupa care dai extract here si gata. Daca vei download-a doar un episor, vei avea probleme la dezarhivare.

Anonymous said...

dar de primele 2 ep nu poti face rost?ai facut o treaba buna cu acest film.

Korean Drama said...

Multumiri ca mi-ai amintit o treaba ce am uitat sa o fac mai demult...O sa incerc sa le caut...

Liliana said...

Multumesc mult de tot pentru efort.Pierdusem o parte din episoade pentru am fost internata 2 saptamani.A fost o mare bucurie sa le gasesc aici. Am insa o problema: nu pot sa fac download la ep 44.Crezi ca poate fi mutat la unl oc cu 45 si 46? Ar fi grozav.
Multumesc inca o data mult de tot.
Liliana

Korean Drama said...

@Liliana: Desigur. Insa ai avut mare noroc ca l-am mai avut pe Hdd inca episodul asta :) Va dura umpic

Anonymous said...

Salut voiam sa te intreb ce parte ar trebui sa dezarhivez cand episodul are 2 parti?ca sunt blocat la chestia asta.mersi

Korean Drama said...

Pai ideea este foarte simpla.

SE DOWNLAOD-EAZA TOATE PARTILE DINTR-UN EPISOD, DUPA CARE DAI CLICK DREAPTA PE UNU DIN ELE SI DAI EXTRACT HERE.

Atat :D

Anonymous said...

la ep 1 si 2 sunt parti,as putea sa la fac sa fie numai o parte?si la ep 1 la partea a sasea da o eruare,nu stii ce as putea face?pls

Korean Drama said...

Pai.... Ca sa le faci toate partile alea intr-un episod se foloseste Windows Movie Maker. O sa verific partea a 6-sea.

Anonymous said...

Buna. Am o curiozitate. voua cat va ia sa descarcati un episod.Mie de ieri incoace imi ia cam 7 ore.

Korean Drama said...

Care episod? ...Ca sa stiu de pe ce server descarcati...

Anonymous said...

Buna. Te rog poti sa verifici episodul 1. Da o eroare.Multumesc.

Anonymous said...

Episodul 47 din Secr de la palat, si .... cele pe care le-ai postat acum, ep 1 si 2, de ex. te rog sa ma scuzi pentru deranj.

Korean Drama said...

Vezi ca la ep 1 una din parti nu merge numai cu Flv player. Ce eroare da?.. La dezarhivare sau cand?

Anonymous said...

Pai la episodul 1 partea a 6 a cand dezarhivezi da o eroare.

Korean Drama said...

Nu l-ai vazut Ep 1 si 2?
Sau vrei sa le ai pe hdd?...

Anonymous said...

Nu le-am vazut.Si as vrea sa le am.:D

Korean Drama said...

Daca vrei sa le vezi..pe youtube ele exista. Le-a pus un prieten. Doar trebuie sa cauti dupa numele asta: "Secretele de la palat Ep 1" si vei vedea mai jos undeva ca el are si ep 1 si 2 :D. Iar pe blog...o sa incerc sa le unesc eu filmuletele. Sper sa nu iese ceva super nasol, dar mno...O sa scrie acolo de unde trebuie sa in downlaod-ezi secretele de la palat ep 1(imbunat) :D, just Please WAIT ;)

Anonymous said...

Ok.Ms.

Korean Drama said...

Wai mane...Acum am observat ca partea a 2-a din ep 1 nu merge sa o down. Tu ai reusit?

Korean Drama said...

Prietene vezi ca partea 6 o gasesti tot acolo sub numele asta "Secretele de la Palat Episodul 1 Partea 6.mp4", in maxim 6 min

Anonymous said...

Am reusit sa downloadez ambele parti la ep 1, doar la dezarhivare mi-a dat eroare la partea a 6 a.Ms.

Korean Drama said...

Pai fa asa. Din partea 1 scoate doar cele 5 parti....sau dai sa le scoata toate. Iar cand iti da eroarea dai cancel. Dar trebuie sa iti ramana dezarhivate cele 5 parti. Iar a 6-sea e gata urcata. Si are numai 40-50 mb.

Anonymous said...

Buna. Verifica te rog episodul 48.Da o eroare la dezarhivare.Ms.

iulian said...

nu ma puteti ajuta cu ep 48? asi vrea f mult sa-l vad, insa nu-l gasesc

iulian said...

nu mai este necesar :D va multumesc

Liliana said...

Buna seara si multumesc pt ep 44. E ok dar la dezarhivarea ep 48 imi da la part 1 mesaj de fisier corupt.Ce poate fi ?? Unde gresesc?

dya said...

da o eroare al ep. 48:( si as vrea tare mult sa-l vad...daca te poti uita, poate e vreo problema...

Korean Drama said...

Multumesc din suflet ca m-ai anuntat. Se pare ca prima arhiva era de vina...Sa urcat numai 100mb in loc de 200 :)). Acum se repara.

iulian said...

ce s-a intamplat cu episodul 48?? nu mai pot descarca nici partea 1 nici a 2-a
ma puteti ajuta??? asi vrea f mult sa vad acest episod

Korean Drama said...

Acuma il urc din nou. Te rog revino in max 3-5 min ca sa le si faca ei procesing. Chiar acum la mine e la 95%.

Anonymous said...

Pune te rog din nou prima parte a ep 49.Da eroare la dezarhivare.

Korean Drama said...

Acum 2 min miam dat seama ca nu era cat trebuia de mare sa fie "200mb" Si deja i-am dat drumu...

Liliana said...

La episodul 53 imi apare la partea 1 fisier corupt.Am marea rugaminte sa ma ajutati daca se poate. multumesc mult.

Korean Drama said...

@Liliana: Ati download-at toate partiile? SI dupa aceea le-ai extras? Si atunci va dat eroarea?

Liliana said...

da,dupa ce am facut download la toate. Eroarea e semnalata la dezarhivare. am incercat sa fac download din nou dar nu s-a schimbat nimic.sorry

Korean Drama said...

@Liliana: Vai, dar de ce nimeni nu zice nimica :(. Multumesc ca ai incercat. Va trebui sa ii fac upload din nou, dar va dura umpica.

Liliana said...

S-a rezolvat. Multumesc.

cielle said...

Ma bucur tare mult ca ai diversificat site-urile de download, chiar era nevoie. O munca titanica cu atata daruire! Tot respectul!

Anonymous said...

acolo unde sunt urcate episoadele din serial ai pus un album [OST "snow in august"]... zi-mi si mie de unde sunt .. app sunt frumoase melodiile si ce sa inteleg prin acel "OST"?...Multumesc pentru ca ne oferi atata bucurie cu acesta drama coreana ..Numai bine !

Korean Drama said...

@Anonymous: Ms mult ca m-ai anutat. Am gresit directorul Trebuia sa il pun la Coloane sonore. Ms ca m-ai anuntat prietene.

Anonymous said...

totusi nu m-ai lamurit ...

Korean Drama said...

@Anonymous: Nu stiu inca prea multe despre aceasta coloana sonora. Doar ca intr-o zi mi-a recomandat-o cinve spunad ca o sa imi placa si sa o recomand si celorlalti daca imi place. Daca o sa aflu mai multe o sa tin la curent. Cu tot :D

Anonymous said...

ok.Iti multumesc! esti foarte atent cu vizitatorii tai si apreciez asta..respectele mele.

LionSunny said...

Buna seara, Marian. Iti multumesc , tot respectul pentru efortul pe care-l depui. Te rog daca poti sa ma ajuti... am intampinat o problema: cand incerc sa descarc ep 53, la partea 4 imi apare o eroare la dezarhivare, si nu mai dezarhiveaza nimic. Am incercat sa descarc ep 53 ( partea 4) de cateva ori , si de fiecare data imi spune la dezarhivare ca sunt probleme ...si am observat ca pe site ea are 43 mega, si cand o descarc imi afiseaza ca descarca 42,9 mega. se poate ca aici sa fie buba... ma poti ajuta cu un sfat ? Iti multumesc inca o data.

Korean Drama said...

@LionSunny: Acuma o reurc acea parte. Sper sa mearga

Giia♥ said...

ceva se intampla cu ep57....cand incep sa il despachetez imi apare o eroare...te rog sate uiti

Korean Drama said...

@Giia♥: Am discutat si pe mes. Dar las aici vorba si pentru cei ce mai or sa intampine astfel de probleme. Daca nu merge sa despachetezi, verificati dimensiunea arhilor descarcate (in MB), cu cele de pe site-ul de host (in MB).

Anonymous said...

salut..felicitari pt tot ce ai postat. intrebare legat de muzica online koreana care este superba.cum pot gasi mai multa? este un stil anume acesta? un fel de "traditional korean music" ..sau korean folk...care este denumirea ei internationala (google one)

Korean Drama said...

@Anonymous: Salut. Sincer habar nu am cum se cauta asa ceva. Eu am cautat doar dupa coloanele sonore de la unele filme coreene. Scuze ca nu pot sa te indrum. Dar o sa caut mai caut...si sa mai postez.

Thjazi said...

partea a 2a de la ep 58 numai 26 mb are ? ca sa stiu sa nu-l dau jos si sa ma trezesc cu vreo eroare.

Korean Drama said...

@Costel: Da. Doar 26 MB are. Deoarece am pierdut 5 min din film pe care le voi inreg maine si o sa il urc.

Thjazi said...

sa nu uiti sa pui ep 58 in intregime .Multumesc

Anonymous said...

ep 3si 4 au probleme la dezarhivare
:(.

Korean Drama said...

@andreea: Ce probleme? Fishierele downl.oad-ate sunt complete? Ca trebuie sa mearga. E imposibil.

Thjazi said...

vad ca nu ai ai pus ep 58 in intregime :|

Korean Drama said...

@Costel: Imi pare rau. Dar am scris si pe YT. S-a luat curentuu in jumate din aiud de la 12-14. Srry

Korean Drama said...

Raspunsul la intrebare lui
"SecreteleDeLaPalat" dp YT. Episodul 1 si 2 le gasesti aici, unde scrie "Restul episoadelor le veti gasi aici !!! "

Anonymous said...

Buna, Marian! In primul rand felicitari ptr blogul tau! Am fost f bucuroasa cand l-am gasit. Am inceput sa urmaresc serialul destul de tarziu si mi-am dorit mult sa vad episoadele din urma pe care le pierdusem.Asa ca profit de ocazie sa-ti multumesc ptr efortul pe care-l faci. Rugamintea mea la tine este sa-mi spui daca stii ce se intampla cu host file ...mie imi apare "blank page" cand incerc sa descarc eps 46, desi zilele trecute am vazut ca erau toate episoadele. E ceva temporar? Sau de acum incolo nu mai putem descarca fisiere de acolo? Felicitari inca o data si multumesc ptr ce faci!

Korean Drama said...

@Anonymous: Stiu de problema. Dar deja cred ca au rezolvat-o. Cel putin la mine acum merge sa fac upload.

Anonymous said...

Asa este. A fost ceva temporar.Am intrat din nou si am reusit de data acesta. :)

Anonymous said...

va dezarhiveaza ep 53???ii impartit in 3 parti...le-am downloadat toate 3,dar nu mi le dezahiveaza:(...

si aku cateva zile am zis d cv probleme la ep 3 si 4:D(nam stiut k trebe sa iau ambele parti si deabia dupa aceea sa le dezarhivez.eu dupa ce luam o parte ii dadeam sa mi le extraga, dar desigur ca nu mergea.deci scz:D)

Korean Drama said...

@andreea: Ceao. Daca te uita-i umpica mai sus ce spuse Liliana te descurcai. Te rog verifica sa fie download-ata toata dimensiunea arhivei. Fiecare arhiva sa fie completa. Dupa aceea incearca sa dezarhivezi. E imposibil sa meaga deoarece problema a fost remediata.

LiviuBoss said...

...dar sunt 62 de episoade, nu?
...ep. 62 (ultimul) cand apare, stie cineva?
...astept raspuns !!
Multumesc anticipat.

Korean Drama said...

@LiviuBoss: Imediat se gata 62. Si e ultimul. Sper in max 10-15 min sa fie urcat. C-am trist..mai si plangi da noh..:)

P.S. Mai tre sa plaanga omu sa scoata mizeria din ochi :)

test said...

Mi-a placut finalul serialului. Foarte bun. Stiu a face filme koreenii.

Multumesc mult Mariane pentru efort.

P.s. : o bere din partea mea ;)

Al. said...

salu'! Am descarcat ep. 1 si 2 si nu au imaginea doar sunetul se aude...

Korean Drama said...

@alexa: Ai problema. 1, 2 sau 3.
1. Codecuri
2. Player
3. Virusi

Una din astea trebuie sa fie garantat.

Al. said...

virusi n-am celelalte episoade merg chiar dupa ce am descarcat ep. 1 si 2 am descarcat si 62 si ala merge...

Korean Drama said...

@alexa: Sincer ma depaseste problema. Tot ce stiu e ca toate episoadele functioneaza. Nu pot sa imi dau seama care e probl la tine.

Al. said...

pai o sa vad ce mai pot face daca nu le sterg si le downloadez din nou.. sau poate cand le-am dezarhivat s-a intamplat ceva.. :( By the way ..thanx

Anonymous said...

Excelenta treaba. Felicitari!
O mica problema: partea a 2-a din episodul 1 nu poate fi dezarhivata. Da o eroare

Korean Drama said...

@Anonymous: Nu cred ca e de la mine sau de la host, deoarece ieri l-am descarcat ep 1 si 2 si a mers sa le dezarhivez. Descarca toate partile din tr-un ep dupa care dezarhiveaza ca trebuie sa mearga. Tot ce trebuie...sa fii atent sa fie completa arhiva ce o descarci

Anonymous said...

Am o problema: Ep 53 se gaseste in 3 parti, dar la dezarhivare, mai cere inca una, spunand ca-i incompleta.

Korean Drama said...

@Anonymous: Buna Ziua. Mai aveti de download-at si partea a 4-a care e aici:
http://hotfile.com/dl/39955003/21d2eed/Secretele_de_la_Palat_Ep_53.part4.rar.html

ghiocel said...

Drept multumire, va trimit primul episod in varianta DVDRip cu sub in romaneste. Il gasiti timp de 10 zile la adresa:
http://dl.transfer.ro/transfer_ro-09may-c7b54a6913.zip

Anonymous said...

Buna, Marian! Spune-mi si mie, te rog, ptr. episodul 53 trebuie sa descarcam toate cele 4 parti? Sau este valabil doar una din primele 3? Partea 4 am inteles ca este completarea necesara, dar nu stiu daca din primele trei pot sa descarc doar una sau trebuie pe toate . Multumesc.

Anonymous said...

Mii de MULTUMIRI, Ghiocel! E super!

Korean Drama said...

@Anonymous: La ep 53 s-a mai discutat. Trebuie toate partiile ca sa le puteti dezarhiva. BAfta...

Korean Drama said...

ANUNT !!!!!>>>>>>><<<<<<<!!!!!!

O sa reupload-ez Episodul 1, deoarece mi l-a trimis cineva imbinat si in claritate HDTV. Multumesc.

ghiocel said...

Iata si episodul 2 intreg HDTV. Il gasiti pentru 10 zile la:
http://dl.transfer.ro/transfer_ro-10may-88dddc553a04f.zip

Anonymous said...

Ghiocel....ma repet: Mii de MULTUMIRI!Acum avem seria completa. :)

Brijy said...

Buna! Am download'at episodul 12, ambele parti, dar nu pot sa dezarhivez...pe langa alte chestii, imi scrie: "The file is corrupt!" Si chiar vreau sa vad sfarsitul episodului k p youtube nu era tot!! :(
Oricum, mersi! ;;) Faci o treaba buna! Tine-o tot asa! B-)

Korean Drama said...

@Brijy: Prietene, acuma il verific link-ul. Daca intradevar e asa te voi anunta. Dar ca idee te intreb. Sigur sau download-at fisierele 100%? Nu sa oprit netu nici o secunda sau ceva probleme. Ca de obicei da eroare asta cand nu ai download-at fishieru cum trebuie.

Brijy said...

:-s Din cate stiu yo, nu s-a oprit!! Dar hai k le mai download'ez odata...

Dimi said...

Au subtitrarile in limba romana ???

Korean Drama said...

@Dimi: Au, au..

catalanu said...

Salut am si eu o intrebare.
De ce la fiecare episod care dau sa il vizionez se deruleaza 10-15 minute din episod si dupa aceea se blocheaza.Ca sa pot vedea mai dparte trebuie sa dau mai in fata din episod.Stii cumva care este problema?

Korean Drama said...

@catalanu: Nu stiu exact ce sa zic. Dar 99% ca e problema din PC-u tau. Incearca si downloadeza playeru video de aici: http://hotfile.com/dl/39299430/80c613b/MPLAYER_(audio-videocodecuri).2007-11-18.Full-Package.exe.html

Si poate se rezolva probl..

Anonymous said...

buna as avea si eu o intrebare, episodul 1 si 2 nu au subtitrare?

Korean Drama said...

@Anonymous: Din cate stiu eu are separat. Dar in caz ca nu are sau nu gasesti da-mi un mail si te ajut

Anca said...

Buna Marian am incercat sa downloadez episodul 32 si nu pot imi apare o eroare:PALAT\Secretele_de_la_Palat_Ep_32.rar.part nu poate fi salvat deoarece nu poate fi citit fișierul sursă.
se poate face ceva ca sa-l pot si eu scoate?:D

Anonymous said...

Am rezolvat problema...programul era de vina de aceea nu mi-a mers subtitrarea...apropo ii foarte frumos ceea ce faci ;...multumesc mult :)

Korean Drama said...

@Anca: Ceao Anca. Pai la mine merge... ACum ul downloadez si il urc pe hotfile pentru orice eventualitate, dar va dura. Uite si o dovada aici: http://yfrog.com/0s83378067j

Dar daca incerci mai tarziu sau maine cred ca merge

Korean Drama said...

@Anca: Eu acum ma apuc sa il urc pe Hotfile. o sa pun link-ul tot acolo langa ep 32.

Anca said...

Multumesc Marian....am reusit in cele din urma sa-l downloadez...:*:D

Anonymous said...

Buna! Partea a patra a episodului 53 nu este pe blog. O poti salva te rog daca o ai?

Gabriela

Korean Drama said...

@Anonymous: este, dar te rog uite-te umpic mai in jos. Uite-te bine ca este. Bafta !

luna said...

uhm ....uitati-va la seriale coreene(mai multe dintre ele subtitrate in romana) ...intati pe www.viikii.net ,descarcati vikii desktop pulg-in ....are toate episoadele si serialele toate actualizate ... bad boy e pana la ep 11 tot in romana ...cei care stiu si engleza e si mai bine

Luna

Cosmin said...

Salut! Iti admir foarte mult efortul depus pentru postarea serialelor si te felicit. Dar eu sunt un mare fan al serialului Furtuna la Palat (Yi San) si as dori sa-l am integral. M-ai putea ajuta in privinta asta? Multumesc anticipat.

Korean Drama said...

@Cosmin: Imi pare f rau dar nu il am. Si eu as vrea sa il am.

fan KIM_nam_GIL (*_*) said...

sal marian am si eu o rugaminte la tine
vezi ca la serialu Secretul palatului e am intampinat o problema.
Problema e ca la fiecare 10-15 min se opreste instantaneu vezi dk poti sa o rezolvi iti multumesc mult
Bafta si tineo tot asa

Korean Drama said...

@jmeckheru_18: Salut. Am verificat si eu, dar 100% nu e de la mine. E ceva prin calc tau. Ceva probleme. Codecuri, virusi ceva

adri73 said...

Multumesc mult! Am tot cautat pe net filmul pt ca mi-a placut foarte mult si imi doresc enorm sa-l revad. Faci o treaba grozava cu toate aceste minunate filme pe care le putem gasi aici. Intr-adevar cinematografia coreeana e deosebita. Inca o data multumesc!

Madalina said...

Nu pot descarca ep. 33. Imi scrie ca fisierul nu exista.

Korean Drama said...

@Madalina: Salutare. E imposiil sa nu existe ca eu acum il scot si merge sa il downloadez. Sunt la 3%. Incearca mai tarziu eventual sau maine. Tine-ma la curent in caz ca nu merge il urc din nou pe hotfile daca reusesc.

Marie-Loup said...

O idee geniala cu postarea episoadelor pt download,mai ales la aceste filme!! te pricepi sa faci bloguri de succes! multe impliniri in continuare!

RafyBuliga said...

Mariane, daca vrei ai putea sa urci pe blog si serialul "comrades"-camarazi de razboi, e din 2010 si e o tema noua pentru noi, fanii filmelor coreene.
de subtitrare ma ocup eu "Subtitrari-noi.ro(Subtitrari-noi Team)"-acolo vei gasi subtitrarea daca e cazul:)
are si o distributie interesanta printre care sunt si "al cheon, daenambo si seok pum" din secretele de la palat:)

Korean Drama said...

@RafyBuliga: Salutare. Pare destul de interesant dupa actori. Sub c-am la cat timp faci? 1 Ep la cat timp? Ms fain de recomandare

RafyBuliga said...

deja am terminat 7 episoade, serialul are 20:)
estimez ca in 2 saptamani voi termina serialul.
in zilele de vacanta adica acuma faceam cate 1 ep pe zi de dimineata pana seara, dara avand in vedere ca incepe scoala cam 1 ep la mazim 2 zile:)
depinde si de cat de repede apar subtitrarile in engleza:)...deja au aparut 18 ep, imi mai trebuie 2.
si imi mai trebuie si 2 episoade, ultimele 2 pe care nu le-am descarcat ca nu au fost incarcate inca pe free2movie:)
tinem legatura:)

Anonymous said...

Exista posibilitatea sa faci rost de ultimul film al lui Lee Yo Won chiar si cu sub in engleza e ok.

http://www.dramabeans.com/2010/10/lee-yo-won-and-lee-dong-wook-in-the-recipe/

Korean Drama said...

@Anonymous: O sa incerc sa fac rost.

Anonymous said...

ar fi super daca l-ai gasi

Dj Uny-K said...

salut. in primul rand felicitari pentru acest site. o mina de aur :d
in al doilea rand am probleme la dezarhivarea episoadelor 44.46.47.48.49 imi dezarhiveaza doar subtitrarea. am incercat sa le iau inca odata si aceeasi problema. am incercat sa repar arhiva si la fel. se poate rezolva?

Korean Drama said...

@Dj Uny-K: Salutare. Voi incerca sa fac tot posibilul dar nu promit nimica deoarece nu le mai am ca am ramas fara ele cand mi sa stricat hdd-u.

Bianca said...

Buna seara!Felicitari pentru acest site!Chiar acum descarc episoadele din "Secretele de la palat" deoarece mi s-a facut foarte dor de acest serial.
Va rog frumos,daca se poate,sa faceti rost si de serialul "Daemul" cu Ko Hyun Jung.Va multumesc!

Queen Seon Deok said...

Va rog, puteti reposta ep 40-43 ?

Korean Drama said...

@elena: Am tot incercat sa fac rost de ele dar nu am reusit deocamdata.

Anonymous said...

puteti va rog sa mai puneti o data ep 33 si ep 35, spune ca sunt sterse si nu le-am gasit in alta parte.
multumesc

Theo said...

Buna seara! Mii de multumiri! Am si eu o mica problema: ep. 61 si 62 nu au sonor. Apare sonorul de 3 sau 4 ori pentru cateva secunde dupa care dispare din nou. Am luat de doua ori episoadele, dar degeaba. Multumesc!

Korean Drama said...

@Anonymous: Problema e ca sincer nu mai am nici un episod de cand mi sa stricat hdd-u. Daca le gasesc pe undeva cumva va anunt.

Anonymous said...

serialul secretele de la palat are 31 eps subtitrate in romana iar eps 37-62 traduse in romana se gasesc pe romania release

Syntia said...

Am vazut acest serial(Secretele de la palat) anul trecut. Acum as dori sa-l revad. Imi amintesc ca o mare parte din episoade le-am vazut aici pe blogul tau. Dar acum nu pot sa le dezarhivez. Poate pentru tine pare o prostie, si eu tin minte ca ma pricepeam la dezipuit, dar acum nu pot si nu pot. Stiu ca ar putea parea o obraznicie sa-ti cer sa ma ajuti sa imi dai "mura in gura", dar ma chinui de cateva zile si nu reusesc. Te rog sa imi spui cum sa procedez. Iti multumesc din suflet!
Tonia.

Korean Drama said...

@Syntia: Cam la ce episoade ai intampinat problema? Ca tin minte ca sunt multe episoade care nu mai exista si nici eu nu le mai am.

albastrea said...

Multumesc pentru tot ceea ce faci.Sarbatori Pascale fericite! HRISTOS A INVIAT!

Syntia said...

Eu am vazut ep. 1,2 si 3 in alta parte. Am cautat urmatoarele si am dat de tine. Ep. 4 am incercat si nu pot deloc sa-l dezarhivez. Mi-a spus cineva ca s-ar putea sa nu am WinRar in calculator si drept care am instalat vreo 3 pana acum dar tot nu merge. Il downloadez si imi apare mesaj sa reinstalez winRar. Ignor mesajul si incep dezarhivarea. Dupa, imi apare mesaj sa introduc cd. Oare nu am WinRar-ul care trebuie?

Korean Drama said...

@Syntia: Ai downloadat ambele parti? SecreteledelaPalatEp4.part1.rar
SecreteledelaPalatEp4.part2.rar
Ca altfel nu merge. Sper doar sa mai fie ca sau sters destul de multe, si am incercat sa mai fac rost din el dar nu prea am reusti foarte mult. Acum incearca sa rezolvi, iar daca nu reusesti dami un mail si cere id-u meu de mes sa intru pe pc tau sa vad exact ce da si cum.

Syntia said...

Marian, poti sa faci ceva sa pot sa vad episodul 29 ? L-am downloadat de 3 ori dar tot imi da eroare - "file corrupt". Pana la episodul asta toate au mers perfect!

Korean Drama said...

@Syntia: Hai ca il scot si eu sa vad ce zice la mine si dac e il caut pe net poate il mai gas undeva sa il urc sa il rezolv.

Korean Drama said...

@Syntia: Nu stiu cum sa zic, dar eu le-am scos si a mers sa dezarhivez complet ep 29. Fara pic de problema. ce sa fac?

Korean Drama said...

Spune-mi daca vrei il urc pe host secundar numa ep asta.

Syntia said...

Am mai incercat de doua ori da' tot nu merge. 30-ul n-are nici o preoblema, ca am incercat sa vad daca e de la mine sau nu... Poti sa faci ceva sa pot vedea ep. 29?

Korean Drama said...

@Syntia: Da. Acum il urc peun link alternativ langa. Va scrie link alternativ.

Syntia said...

Merge!!! Iti multumesc din suflet!

Syntia said...

Marian, cand am incercat sa vad 33 spune ca "fisierul a fost sters"...Am incercat si cu 34 si e la fel. In schimb 35 merge. Te rog ajuta-ma!

Korean Drama said...

@Syntia: Incerc sa fac rost de ele acum sa le rezolv.

Korean Drama said...

@Syntia :Ep 34 e aici: http://hotfile.com/list/430186/313828d
Sper doar sa il gasesc si 33.

Korean Drama said...

@Syntia: Eventual daca il gasesc macar in engleza, o sa il urc.

Anonymous said...

Buna Marian. Am o problema asemanatoare cu cea de sus, mai exact am vrut sa downloadez episoadele 37-41 si imi spune ca au fost sterse! Ma poti ajuta intr-un fel? :) Multumesc.

Anonymous said...

serialul formay avi ai?

Korean Drama said...

@Anonymous: Eu nu il am dar stiu ca exista pe undeva :D

Anonymous said...

http://www.megaupload.com/?f=HDPDRAHK
cred ca aici gasiti serialul QSD in format avi...

Anonymous said...

Episodul 34 nu merge,si am mare nevoie de el ai putea sal pui din nou,spune ca a fost sters...mersi anticipat

Anonymous said...

http://valymovies.blogspot.com/2010/11/queen-seon-duk.html
QSD in ro...

Anonymous said...

am instalat dar nu stiu cum se face mai departe

remus said...

spune - mi te rog cum pot sa download -ez ep 3 - 45 . te rog.

Korean Drama said...

@remus: Salut. De exemplu Ep. 3 partea 1. Dai click stanga pe ea dupa care astepti. In urmatoarea pagina o sa apara ceva de genu" Uploaded Date : 2010-02-23
File Size : 150.00 MB
File Type : Document"
Chiar dedesupt scrie Donwload. Dai click stanga pe el si asteapta iara. Urmatorul pas este sa introduci codul din imagine in casuta alaturata, dupa care dai pe casuta de mai jos Download. si dai save cand apare o fereastra. Dupa care scoti la fel si partea a 2oua si dezarhivezi arhiva.

REMUS said...

salut , marian. am facut saa cum ai zis si imi apare : note : please turn off the pop-up blocker to download the film . prima data am reusit sa scot un episod si marimea lui era de 356 B,si nu puteam sa -l dezarhivez .ce sa fac ?

Korean Drama said...

@REMUS: Da add la YM: antone_marian si vedem care e problema.

remus said...

salut marian . ma poti ajuta sa descarc si eu ep 3-43 ?

Korean Drama said...

@remus: Cum am zis si mai sus. Da-mi add pe yahoo mesenger la id ala de mai sus si intru cu un programel pe care ti-l dau la tine in calculator sa vedem exact ce nu merge sau discutam in timp real. Ceea ce ne va face sa ne intelegem mult mai bine. Astept raspuns. Multumesc.

Anonymous said...

si episoadele mai departe de la 35?!?! :(:(:(

Korean Drama said...

@Anonymous: Pai ce mai sunt cateva pe aici: http://hotfile.com/list/430186/313828d

Anonymous said...

thx, dar acolo sunt de la 45 de la 35 la 45 nu sunt :(

Anonymous said...

http://www.peteava.ro/cauta/video/Secretele%20De%20la%20Palat/pagina/1 QUEEN SEON DEOK>RO

steaua4ever said...

salut marin. ma poti ajuta sa descarc ep 3-42 , nu le pot descarca pt ca marimea lor e de 356 b.cum pot sa le descarc ?

Korean Drama said...

@steaua4ever: Salutare. Din cate vad eu merge, dar foarte prost serverud e host de la ziddu. O sa incerc sa caut 1 host nou. Dar o sa imi ia ceva timp ca tre sa le downloadez si eu ca nu le mai am. Sa vad ce pot face.

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 206   Newer› Newest»