Sunday, May 2, 2010

Giuvaierul Palatului - Dae Jang-geum - 대장금



EN = Korea, with more than 500 years ago. In a world dominated by men and social discrimination during the Chosun dynasty, a striking woman with a destiny out of the ordinary. Jang-geum, a poor woman, began working in the kitchen of the royal palace. In time she becomes an irreplaceable presence in the palace. How beautiful Jang-geum circumstances get first female doctor, thus falling into history?

RO = Coreea, cu mai bine de 500 de ani în urmă. Într-o lume dominată de bărbaţi şi discriminări sociale, în timpul dinastiei Chosun, o femeie uimeşte printr-un destin ieşit din comun. Jang-geum, o tânără săracă, începe să lucreze în bucătăria palatului regal. Cu timpul ea devine o prezenţă de neînlocuit în palat. Prin ce împrejurări ajunge frumoasa Jang-geum prima femeie medic, intrând astfel în istorie?

Aici sunt toate episoadele

32 comments:

Anonymous said...

dar acest film nu-l mai ai postat aici?ai mai putea sa-l pui?as vrea sa-l descarc si eu .pls.te rog mult.

Korean Drama said...

@Anonymous: Salutare. imi pare rau,d ar deocamdata nu este. Filmul va incepe de Marti (04.05.2010) pe TVR1 din nou si il voi inregitra. Dupa aceea voi icnepe sa il urc. Nu mai este postat nici aici si nici altundeva complet.

Anonymous said...

multumesc mult.astept:))

alexa said...

aha..chiar vroiam sa te intreb ce urmeaza dupa Secretele de la palat..abia astept sa il urmaresc...

cerasela said...

buna
Giuvaierul Palatului - Dae Jang-geum - 대장금 a fost pe tvr1 innainte de yi san

cerasela said...

se pare ca vor da din nou giuvaierul palatului

Viorica said...

Am pus link LA situl tau pe blogul meu.

Korean Drama said...

@Viorica: Multumesc frumos

stefy said...

s-a terminat inca un serial corean frumos: Secretele de la palat...sunt bucuroasa ca a inceput din nou Giuvaierul palatului....mi-a placut foarte mult....astept sa pui episoadele pe blog:*:*

Korean Drama said...

@stefy: Deja am inceput :) Primu e gata.

Anonymous said...

multumim mult pentru ceea ce faci
as vrea sa te rog , daca ai inregistrari cu filmul furtuna la pala sa-l postezi

Korean Drama said...

@Anonymous: Nu vrei si flori?
:)))
Glumeam :-p
Nu il am, dar daca il are cineva. ROGGG sa mi-ld ea si mie ca dau 1 bax bere la doza :)

Al. said...

filmul furtuna la palat a fost inaintea filmului secretele de la palat..poate cei de la tvr 1 il vor mai reda odata....

Korean Drama said...

@alexa: Stiu. Dar kred ca nu o sa dea in reluare.

cerasela said...

buna
am eu furtuna la palat, o sa incerc sa-l urc si va dau link-urile

Korean Drama said...

@cerasela: Multumesc si sa fi iubita.

Anonymous said...

Am observat ca nu ai mai postat cele doua episoade (28,29)din serialul "Giuvaerul Palatului". Te-as ruga mult sa le postezi daca le ai :). Eu am un program mai incarcat la serviciu si ajung tarziu acasa, in concluzie nu am cand sa-l urmaresc, decat pe internet. Oricum iti multumesc pentru toate episoadele postate pana acum. Oana

Korean Drama said...

@Anonymous: Daca le-ar fi dat ei pe tvr 1 le-as fi postat si eu. Dar din pacate mi-au dat teapa si ieri si azi. Nu a fost deloc.

diana said...

avind in vedere ca sint un fan al blogului tau,j#hai sa dau o mina de ajutor.exista mariane in lista ta de prieteni o persoana cu id-ul titidulce.acest domn are SECRETELE DE LA PALAT in intregime,incearca sa comunici cu el si poate reusesti sa il postezi pe blogul tau.ne-ai face o mare bucurie. asteptam ca poate reusesti.

Korean Drama said...

@diana: Nu am pe nimeni cu Id-u asta in lista mea de mes...

DIANA said...

SCUZE,AM VRUT SA SPUN FURTUNA LA PALAT....SI NU ERA VORBA DESPRE LISTA DE MESS ,CI LISTA DE PE PAGINA TA DE YOUTUBE.

Korean Drama said...

@DIANA: I-am lasat mesaj si nu mia lasat back....deci daca reusesc sa le fac rost si eu as dori sa le urc toate aici..

DIANA said...

MULTUMESC PENTRU PROMPTITUDINEA CU CARE RASPUNZI TUTROR CELOR CARE ITI SCRIU.

DIANA said...

MULTUMESC PENTRU PROMPTITUDINEA CU CARE RASPUNZI TUTUROR CELOR CE ITI SCRIU PE BLOG.

Liliana said...

Buna seara,
S-a intamplat ceva cu episodul 42, partile nu sunt complete. Puteti sa-i dati un nou upload?
Multumesc mult.

Unknown said...

Buna ziua,
Imi exprim si eu regretul disparitiei contului tau de pe youtube !!!!- si in acelasi timp sper ca esti convins ca lumea te apreciaza si , fara sa te cunoasca direct, te considera prieten!
Te rog sa-mi spui daca exista in alta parte Giuvaerul Palatului sau nu poate fi vizionat decit prin descarcare de aici.Si eu urmeaza sa plec in concediu si sunt suparata ca nu il mai pot viziona.
Sa ai parte numai de bucurii si lucruri bune!

Korean Drama said...

@Janeta: Eu in alta parte nu am avut timp sa il pun. De aceea toto ce era, era acolo. Sorry

diana(pe youtube apar cu id-ul bybbilika) said...

chiar! eu am fost plecata vreo doua saptamini si ieri am constatat ca ti-a disparut contul de pe youtube.cine e de vina? ti l-au sters ei? noroc ca te mai gaseste lumea si pe trilulilu,ca altfel.....cred ca plingeam o saptamina de suparare.de unde sa mai vedem noi filme coreene de calitate?oricum,ca masura de precautie,mi-am notat adresa blogului,sa fiu sigura.si apropo! ai vazut ca ai gasit filmele pe care ti le-am recomandat? sper sa placa si altora,nu numai mie.pe curind!

Anonymous said...

Bună! În ultima perioadă eu am probleme cu internetul - mi se încarcă greu site-urile, iar download-ul este varză. Știu care este problema, dar idiotul ăsta de la care am eu net e cam nesimțit! În concluzie nu prea pot să văd serialul "Dae Jan Geum" pe "Youtube" pentru că se întrerupe (pt. a se încărca) și nici să-l download-ez de pe blogul tău că tre' să stau câte 11 ore :P! Întrebarea mea este aș mai avea vreo alternativă sau trebuie să-mi rezolv problemele cu netul? Mulțumesc anticipat. Oana.

Korean Drama said...

@Anonymous: Trebuie neaparat problema cu netu.

Anonymous said...

In sfarsit...Am copiat toate episoadele din Giuvaerul Palatului.Multumiri.

Korean Drama said...

@Anonymous: Imi pare bine sa aud asta :D