Wednesday, March 31, 2010

Return Of Iljimae 돌아온 일지매

Return Of Iljimae
A new korean series movie.
Un nou serial korean superb, dar pacat ca are doar 24 episoade in total. Pentru orice problema lasa-ti-mi mesaj pe youtube.

P.S. Vil recomand tuturor. Stiu ca o sa va placa, fiindca mie mi-a placut.



Uploaded with ImageShack.us


The Return of Iljimae is the result of the popular and original series 'Iljimae' which was played by Lee Joon-Ki. In this new version, Iljimae (Jung Il-Woo), returns to the small screen to play the hero during the Chosun dynasty. Iljimae, by no means, had an easy life; forced to abandonment at birth Iljimae was eventually shipped to China to be adopted by a kind family. However, he later discovers the truth after believing he was Chinese and the biological son of his 'parents.' This drama will take you to a journey back to Korea where he tries to find his biological mother...and save lives while doing so. Other twists in the plot include Wol-Hee (Yoon Jin-Suh) who happens to look identical to Iljimae's first love, and the fact that his mother is now a gisaeng (lady entertainer) who happens to have caught the eye of an official...

This beautiful and artistic drama will take you to a different era where love, hope, and heroic deeds exist, because of Iljimae.

Return Of Iljimae 1-2
Return Of Iljimae 3-

19 comments:

Anonymous said...

Toate serialele astea coreene sint bune . Multumim pentru ca le postezi ! Nu uit niciodata sa intru pe reclame , sper sa ajute . Pacat ca dureaza mult descarcatul. Acasa am internet de la Orange si nu pot descarca . Merge greu , dar la serviciu reusesc sa descarc. Paste fericit !

Korean Drama said...

Multuemsc la fel. O sa continui sa le urc si restu.

Madutzza said...

Am vazut si eu primele 5 episoade din acest serial si e sooper...app faci o treaba excelenta :D

Korean Drama said...

@Madutzza: Ms...maine o sa incerc sa mai urc....doar ca azi nu stiu ce a avut

songocu said...

ceau..:D scuzati-mi prostia dar am si eu nevoie de o confirmare ;O data ce descarc toate episoadele de la serialulu return of iljimae pe comp,nu exista riscul ca dupa 40 de zile sa nu le mai pot vedea pt ca se codeaza sau mai stiu eu ce nu?multumesc anticipat

Korean Drama said...

@songocu: Fi fara grija. Asa ceva nu se va intampla.

Anonymous said...

multumesc mult pentru filme... am o problema cu acest film... nu ruleaza cu tot cu subtitrare... am incercat cu 4 programe si tot nu apare

Korean Drama said...

@Anonymous: Pai in cazul acesta iti recomand un player bun. Mplayer pe care il gasesti aici:
http://hotfile.com/list/459335/f7cc379
Downloadeaza-l asta si instaleaza-l. Fara alte codecuri. Ruleaza filmul cu acest program si daca nu apare subtitrarea, acolo sus unde scrie "Subtitles>Load" Il cauti si dai ok.

Anonymous said...

multumesc mult... s-a rezolvat

Anonymous said...

as avea si eu o problema .......se pare ca episoadele nu sunt complete.
Ai putea sa verifici te rog!..

Korean Drama said...

@Anonymous: Care anume lipseste sau nu merge? Sa vad poate mai pot face rost de ele

Anonymous said...

Nu sunt decat episoadele 1, 2 si doua fisiere din episodul 4. Stiti cumva unde gasesc celelalte episoade? Multumesc.

Korean Drama said...

@Anonymous: Se pare ca le-au sters dar o sa incerc sa fac rost de ele sa le urc din nou.

Anonymous said...

Multumesc.

Korean Drama said...

@Anonymous: Il voi rezolva, dar cred ca va trebui sa le urc unde au fost episoadele, pe http://www.filesonic.com . O sa fac toto posibilul sa fac rost de toate si sa mi le scriu pe dvd-uri sau pe ceva sa nu le mai pierd iarasi :D

Anonymous said...

Nu stiu daca reusesti, dar ar fi k-lumea daca ai putea sa uploadezi si serialul "Iljimae", realizat de postul de televiziune concurent: KBS sau SBS (nu stiu exact care dintre ele). Dupa vizionarea acestuia am aflat si de serialul "The Return of Iljimae" care am inteles ca ar fi facut pe baza povestii originale. Am incercat sa-l vad, dar nu m-a atras; cel putin actorii nu mi se par ca-si intra atat de bine in roluri ... sunt putin superficiali.

S-ar putea ca "Iljimae" sa va placa mai mult; eu l-am vazut online; povestile celor doua filme nu au absolut nicio legatura. De asemenea veti vedea actori cunoscuti precum Han Hyo Joo (Dong Yi) si pe cel care a jucat in rolul lui ChilSuk - intr-un rol total diferit fata de cel din Queen Seondeok. Multumesc.

Anonymous said...

Buna nu stiu de ce nu pot downloada serialul, intru pe pagina de unde trebuie sa descarc episoadele da nu gasesc nici unu. Oare de ce?

Korean Drama said...

@Anonymous: Mare parere de rau dar se pare ca le-au sters cei de la hotfile. O sa incerc sa le urc pe alt host sa vedem.

Anonymous said...

OK multumesc mult si miiii de multumiri pt munca depusa!!