Sunday, May 9, 2010

The Legend - The Story Of The First King`s our Gods 태왕사신기 太王四神記

The Legend - The Story Of The First King`s our Gods 2007 태왕사신기 Tae Wang Sa Shin Gi / 太王四神記 Taioshijinki

Title: (Tae Wang Sa Shin Gi) / (Taioshijinki)
Title English : The Legend - aka The Story of the First King's Four Gods
Title Romanian : Legenda
Genre : Drama, History , Fantasy
Nr. episoades : 24
Year : 2007
Sub: Romanian maman_12003 - Subtitrari-noi.ro

RO: ''Marele Rege si Cele Patru Zeitati''va invita intr-o lume cu creaturi fantastice si legende uimitoare,o poveste care imbina magia cu aventura si istoria cu mitul.Serialul insista pe prezentarea vietii (incurajata de o aura magica si de fantezie) celui de-al 19-lea rege din dinastia fondata de Jumong,al regatului Goguryeo,din secolul IV e.n.Legenda spune ca fondatorul miticului Jooshin,fiul Regelui din Cer,asemeni miturilor fondatoare europene,ar fi creat stravechiul Jooshin cu ajutorul a patru Zeitati: Dragonul Albastru,Tigrul Alb,Fenixul si Sarpele Testos.El ar fi proorocit ca peste multi ani va reveni pe pamant,in noaptea in care pe cer va aparea sreaua Jooshin.Numai ca peste 2000 de ani,
cand in sfarsit apare mult asteptata stea,nu unul,ci doi printi se nasc sub semnul ei.Care este adevaratul Rege Jooshin?Care e,de aceasta data,misiune alui pe pamanat?Legenda acestora da viata acestui serial,urmarind personajele in fiecare episod.

Toate episoadele le veti gasi aici
http://hotfile.com/dl/42709498/3115ab2/The_Four_Gods_04.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/42709497/703de7b/The_Four_Gods_04.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/42718923/77ebb44/The_Four_Gods_04.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/42718972/94b828e/The_Four_Gods_04.part4.rar.html

26 comments:

kimi said...

l-am gasit mai de mult si debia astept sa treaca tezele astea aiurite ca sa pot sa ma uit si eu linistita... imi amintesc ca mie mi-o luat mult timp sa-l gasesc ...

Korean Drama said...

@kimi: Din ce am vazut pana acum mi se pare super fain. Acum sa ma mai uit cand mai am timp...

Dorina P. said...

Bravo ! Alt serial . Vad ca au succes de la liceeni pina la "maturi" ca mine ( 55 ani ) . Adevarul ca sint foarte frumoase. Si asa nu ai ce vedea la televizor. Noroc cu serialele astea .Multumim pentru efortul de a le posta . Sint o fana a acestui blog. Succes !

Giia♥ said...

nu poti sa imi faci rost de subtritrarile in romana pt iljimae simplu

Korean Drama said...

@Giia♥: Deocamdata nu. Imi pare rau

kimi said...

giia dar nu ai putea sa downloadezi doar srt-ul de la iljimae ...

Alynna said...

L-ai pus ms!!!

Iulia said...

As avea o intrebare,daca ma puteti lamuri. Am descarcat toate filmele postate de dvs si care nu au fost prezentate la TVR si descarcarea a mers in limitele normale ale internetului meu. Dar de cateva zile episoadele de la "The legend ..." se descarca doar cu 25 - 25 kb. Am verificat cu un alt film (700 kb)si s-a descarcat normal. Este ceva ce nu am facut si ar fi trebuit? Poate ma puteti ajuta caci si dvs. sunteti partial de vina ca am devenit "dependenta" de filmele postate. Si "sevrajul" nu este placut.
Va multumesc

Korean Drama said...

@Iulia: Sincer habar nu am, deoarece eu cand download-am mie imi scotea doar cu 100-150 kb/s. Tin sa mentin ca fara acceleratoare sau alte programe de genu. Problema poate interveni si de la Ip-ul d-voastra. Rugati pe cineva sa incerce de la el sa vada ce se intampla. Eventual daca imi ziceti c-am de la ce ep o sa vad care e problema. Eventual sa ii intreb pe cei cu host-ul daca au cumva ceva upgrade`uri.

Iulia said...

Am incercat de pe calculatorul de la birou, acolo descarca cu 50-60 kb, dar acasa descarca cu 19 kb. Si totul a inceput vineri, de la ep.17

Korean Drama said...

@Iulia: Nu stiu exact ce sa spun. La mine merge acum cu 90kb/s. Eu le-am trimis mail celor de la hotfile, dar inca astept raspuns.... Te rog consulta putin intrebarile si raspusurile de aici: http://hotfile.com/faq.html
Poate te ajuta cu ceva....

Anonymous said...

The Legend - The Story Of The First King`s our Gods
Acest film scrie pe Blog ca are subtitrare , dar nu are, mai trebuie sa downloadez ceva, sau chiar nu are?

Korean Drama said...

@Anonymous: Cum adica nu are? Ca fiecare episod trebuie sa aiba.

Korean Drama said...

Daca nu gasesti subtitrarile,d esi ma indoiesc de asta, le gasesti aici:
http://www.subtitrari-noi.ro/index.php?action=caut&titlu=The+Legend+&tip=Nume+Film&Cautare=Cautare
Uite-te dupa posterul de le The Legend de pe blog sa vezi cum arata.
Spor

Silvia said...

Ceau vreau sa te rog sa ai grija la virusi. Nu ai fost probleme pina acum deloc,dar la episodul 6 partea 1 sint probleme. Te rog vezi daca la tine apare ceva. Mersi Silvia

Korean Drama said...

@Silvia: Ceao. Eu am avira si nu am nici o problema. L-am download-at si eu sa vad dar nu imi apare nici un virus. In orice caz. Pot sa iti spun 100% ca nu este nici un virus. Nu pot sa iti zic ce este ca sincer nu am habar. Dar ca sa reusesti sa il vezi, dezactiveaza antivirusul, download-eaza episodul >dezarhiveaza-l si sterge arhivele. Iar dupa aceea vezi daca iti mai da cum ca are virus, desi cred ca nu iti va mai da.

Anonymous said...

multumesc pt subtitrare. Nu imi aparea subtitrarea automat ca la celelalte, am downloadat de pe site-ul care l-ai scris si l-am pus manual din meniul BSPlayer. Acum merge. Multumesc. Cumao.

Korean Drama said...

@Anonymous: Imi pare bine sa aud ca merge. Spor la download in continuare, iar pt orice problema va rog sa ma contactati...

carmen said...

Scuze daca nu stiu sa umblu in acest blog. De azi dimineata incerc sa descarc al 7 episod partea 3 si nu reusesc. In hotfile.com primesc permanent mesajul:
"In acest moment descarci fisiere..
Utilizatorii gratis pot descarca un singur fisier.."

Este cumva limitat numarul de fisiere care pot fi descarcate prin "descarcare regulata" ?

De mai bine de 2 ore nu mai descarc nici un fisier, am intrerupt complet orice download si vad ca nu mai este posibil sa descarc nici un fisier. Este cumva o regula pe care am incalcat-o? Daca este cea a celor 30 minute intre descarcari aceasta a fost respectata.
Astept raspunsul dvs, cu multumiri anticipate pentru noua lume a filmului corean pe care incerc sa o descopar de pe site-ul dvs.
Cu stima

Korean Drama said...

@carmen: Te rog din suflet incearca mai tarziu. De obicei timpul de asteptare intre descarcari este de 25-30 min. In caz ca anterior nu ai asteptat si ti-a mers, s-ar putea sa te puna sa mai astpti..

diana said...

Am citit pe un site ca acest film imbina foarte bine istoria cu fantezia,ceea ce face acest serial sa semene extrem de mult cu STAPINUL INELELOR. Am apucat sa descarc citeva episoade,le-am vizionat iar acum nu ma mai pot detasa de actiune....este intr-adevar un film in care s-au investit extrem de multi bani si este extrem de minutios conceput si filmat,iar rezultatul este unul de EXCEPTIE.

Diana said...

Mai am de vizionat doar trei episoade si vreau sa spun ca mi-a placut la nebunie!Este unul dintre cele mai frumoase seriale coreene pe care l-am vazut....astept cu sufletul la gura fiecare noua secventa.Despre BAE YONG JOON ce sa mai zic_ este de departe actorul meu preferat,mai ales acum dupa ce am vazut si APRIL SNOW si citeva episoade din WINTER SONATA.De asemenea,calitatea inregistrarii este una de exceptie,la fel ca la BICHEONMU.Ca sa rezum in citeva cuvinte,''UN SERIAL CARE MERITA VAZUT''.

Anonymous said...

@Marian, ti-am urmarit blogul si ai seriale foarte bune :)
vreau sa-ti recomand un serial care ma facut sa nu ma dezlipesc de calculator 2 zile ;))
se numeste:
Escandalo en Sungkyunkwan

http://www.youtube.com/watch?v=PtzeGPHoMbI&feature=related

l-am gasit cu sub. in spaniola asa am putut sa-l vad pe tot

Mihaela said...

Buna ziua,

va multumesc pentru postari si pentru efortul pe care il depuneti. As dori sa va intreb de ce nu apare episodul 4 din acest serial (The Legend) pe Hotfile? Este vreo problem, urmeaza sa fie urcat? Sa stiu daca mai descarc.
Va multumesc
Mihaela

Korean Drama said...

@Mihaela: Salutare. Era, dar probabil ca lau sters. O sa ma apuc sa il caut sa il urc din nou. Ms ca mai anuntat.

Korean Drama said...

@Mihaela: Salutare din nou. Nici eu nu am observat dar chiar nu ai vazut ca exista ep 4?
http://hotfile.com/dl/42709498/3115ab2/The_Four_Gods_04.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/42709497/703de7b/The_Four_Gods_04.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/42718923/77ebb44/The_Four_Gods_04.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/42718972/94b828e/The_Four_Gods_04.part4.rar.html